مسوولان خطر نفوذ را جدی بگیرند/ میزهای مسوولیت سنگر امتحان است

مسوول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه گرگان از مسوولان خواست تا خطر نفوذ را جدی بگیرند و از این مسئله غافل نشوند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛حجت‎الاسلام غفور حاجی‎نجفی صبح امروز در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه دستگاه‎های اجرایی استان گلستان و شهرستان گرگان که به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج اصناف در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: همیشه خطر نفوذ وجود دارد چون شیطان است، در هر مسوولیتی که هستیم باید احساس خطر کنیم تا نفوذ در ما ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه خدمت بی‎منت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره با فرامین و تذکرات لازم خطر نفوذ را گوشزد کردند چراکه شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر به واسطه همین نفوذ به مقام شهادت نائل شدند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه گرگان با بیان اینکه یادآوری هفته دولت یک تلنگر به خودمان است، افزود: این ایام یک یادآوری و تلنگر است، خوش اعتماد باشیم به همه چیز شک نکنیم، اما دقت داشته باشیم و از گذر تاریخ درس و عبرت بگیریم.

حاجی‎نجفی گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر برای این بود که شیطان بزرگ احساس خطر از دین مقدس اسلام می‎کرد لذا هوشیاری و بصیرت به عنوان چراغ راه ما باید باشد.

وی تاکید کرد: اگر بسیجی بمانیم می‎توانیم ادعا کنیم پاسدار دین هستیم؛ اگر جامعه اسلامی پاسدار دین باشند دین سرش بریده نمی‎شود اگر در کربلا آن قضیه پیش آمده است کم کاری یاران بود، خدای ناکرده نباید تاریخ برگردد و نسل آینده به ما بگویند شما به دین وفادار نبودید و اهل کوفه بودید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه گرگان گفت: اگر بی قید و بند شویم این شعار پشت سر ما خواهد بود، نفوذ و توکل به خداوند را باید همواره داشته باشیم، ما امانتدار کسانی هستیم که انقلاب را به دست ما سپردند.

حاجی‎نجفی با اشاره به اینکه میزهای مسوولیت سنگر امتحان است، ابراز کرد: این میز و صندلی فردای قیامت برای ما زبان درمی‎آورند لذا باید نسبت به این مسوولیتی که به واسطه خون شهدا به دست آوردیم را بدانیم./فارس

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه