مسئولین  درمانی هیچ بهانه ای برای عدم تجهیز سی تی اسکن بیمارستان علی آباد کتول ندارند

زرین نامه: نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: با جود خیران زحمتکش هیچ بهانه ای از علوم پزشکی قابل قبول نیست و باید برای تجیهز بیمارستان بقیه الله الاعظم به سی تی اسکن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، رحمت الله نوروزی در مراسم افتتاح بخش آی سی یو بیمارستان بقیه الله علی آبادکتول در حضور مسئولین ارشد شهرستانی و دکتر عباسی قائم مقام وزیر بهداشت در استان گلستان بیان داشت: متاسفانه عملکرد دست اندکاران بهداشت و درمان در امر توسعه و تجهیز بیمارستان علی آباد کتول علیرغم حمایت خیرین بومی مطلوب نیست.

وی اظهار داشت: بهداشت و درمان باید با توجه به جمعیت و نیاز منطقه علی آبادکتول به عنوان سومین شهرستان استان به تجهیزات پزشکی و کادر متخصص را تامین کند.

نوروزی با بیان اینکه 2 سال قبل خیر علی آبادی مبلغ دو میلیارد ریال برای خرید دستگاه سی تی اسکن پول داده اما از تامین این دستگاه خبری نیست تصریح کرد: با جود خیران زحمتکش هیچ بهانه ای از علوم پزشکی قابل قبول نیست و باید اقدام کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مسئولانی که قول دادند دستگاه سی تی اسکن را خریداری می کنیم، چرا به وعده شان عمل نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های بهداشت در علی آباد کتول ضعیف و نیازمند توسعه می باشد، گفت: بسیاری از بیماران علی آبادی به علت نیاز به تجهیزات فوری پزشکی آسیب دیده اند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه