ایستگاه پزشک صلواتی در فاضل آباد+ تصاویر

ایستگاه پزشک صلواتی به همت بسیجیان و پزشکان عضو پایگاه مقاومت بسیج آیت الله سعیدی مسجد جامع شهر فاضل آباد دایر شد.

حسن قدیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آیت الله سعیدی مسجد جامع شهر فاضل آباد در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: 35 برنامه فرهنگی اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در این پایگاه پیش بینی شد که در حال برگزاری است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بسیجیان برای خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: یکی از برنامه های شاخص ما، ایجاد ایستگاه پزشک صلواتی با همکاری پزشکان بسیجی عضو این پایگاه بود که در راستای ارتقاء سلامت همشهریان و کمک به بیماران نیازمند درمان انجام شد.

قدیمی همچنین با اشاره به برنامه شاخص دیگر این پایگاه، گفت: تریبون آزاد با موضوع بی تعارفت با بسیج در صحن مسجد جامع این شهر برگزار شد که مردم در آن نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های فعالیت بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی، کمک به زلزله زدگان، قدردانی از زحمات سردار سلیمانی در راستای شکست داعش در منطقه عنوان کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آیت الله سعیدی افزود: یکی از فعالیت های ارزشمند بسیج، حمایت از بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی است که جزو منویات مقام معظم رهبری می باشد. به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاهی از دستاوردهای بسیج سازندگی شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان در عرصه اقتصاد مقاومتی به همت این پایگاه مقاومت در صحن مسجد جامع شهر فاضل آباد دایر شد.

pezeshksalavati1

pezeshksalavati1

pezeshksalavati1

pezeshksalavati1

pezeshksalavati1

pezeshksalavati1

pezeshksalavati1

تصاویر تریبون آزاد در صحن مسجد جامع فاضل آباد

teribon1

teribon1

teribon1

تصاویر نمایشگاه دستاوردهای بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی 

teribon1

teribon1

teribon1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه