نور علی نور در عشق بازی گرگانی ها+تصاویر

چه نور علی نوری شود که عده ای شهید مقرب درگاه خداوند در شب نورانی قدر واسطه شما و نجف و آسمان شوند، این نور علی نور را شب گذشته مردم خداجوی گرگان در تپه نورالشهدای شهرشان به تصویر کشیدند.

 به گزارش زرین نامه؛ ماریه البرزی؛ حکایتی دارد زندگی علی(ع)، در تدبیر و ایمان، در شجاعت و امامت و البته در مظلومیت در عین عزت شماره یک است، تردید نمی شود کرد که علی(ع) باب شهر دانایی است(پیامبر(ص): انا مدینه العلم و علی بابها).

امیرالمومنین علی (ع) درب دانایی و نور است و چه تقارن زیبایی خداوند به تصویر کشید: درست در شبی که تقدیر انسانها تثبیت می شود شب رستگاری علی(ع) فرا می رسد شبی که برای درخواست بهترین مقدرات، قشنگ ترین ریسمان توسل برای بندگان فراهم است.

در این شب نورانی تمسک به ریسمانی نورانی خوب است، چه خوب تر می شود وقتی شهادت بندگی هایت را شهدا به خداوند بدهند! چه نور علی نوری شود که عده ای شهید مقرب درگاه خداوند در شب نورانی قدر واسطه شما و نجف و آسمان شوند، این نور علی نور را شب گذشته مردم خداجوی گرگان در تپه نورالشهدای شهرشان به تصویر کشیدند.

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مراسم پرفیض احیای شب قدر با قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی، قرائت قرآن و دست به آسمان بردن و قرآن بر سر نهادن در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

تصاویر این شب پرفیض و برکت را از نظر می گذرانید:

tape1

tape2

tape3

tape4

tape5

tape6

tape7

tape9

tape10

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه