کلام اول ترامپ همان کلام آخر اوباماست/ اختلافات داخلی آمریکا شوی دروغین رسانه ای است

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار کشور گفت: ترامپ چیزی خارج از سازمان مرکزی آمریکا نمی گوید و اختلافات آن نبرد دروغین رسانه ای است.

 به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه فرهنگی عمار در نشست شورای مرکزی کانون بسیج رسانه گرگان گفت: حرکت امام حسین(ع) یک جریان پویا در طول تاریخ است و یک هدفی را نیز دنبال می کند که آن قرار گرفتن معصوم در قله حاکمیت است.

وی افزود: بشر آن روزی روی سعادت در دنیا را تجربه خواهد کرد که در قله حاکمیت بشر فردی بدون هرگونه جهل و هر گونه خطا قرار بگیرد که او امام معصوم است، اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا مصداق آن معصوم بدون خطا بودند که باید در قله حاکمیت قرار می گرفت ولی جبهه استکبار از این مهم هویت خود را در خطر دیده و می بیند.

طائب تصریح کرد: استکبار با حق دو نقیض هستند، استکبار نفی حق است، امام معصوم نیز عین حق است، بنابراین در روز عاشورا استکبار با همه وجود به مظهر حق هجوم آورد تا ساعتی که ابا عبدالله الحسین بر فراز اسب فریاد زد «هل من ناصر ینصرنی»، آن روز کسی جواب نداد اما آن فریاد مختص آن روز نبود.

فریاد هل من ناصر ینصرونی امام حسین(ع) ساری در تاریخ است

رئیس شورای راهبردی عمار کشور تأکید کرد: فریاد هل من ناصر ینصرونی امام حسین(ع) ساری در تاریخ است تا این یاوران معصوم بدون خطا پرورش یابند، تا به نقطه ای برسد که بتواند کمر استکبار را بشکند و امام حق قوه ظهور و بروز پیدا کند

پیروزی عاشورا با میزان استکبارستیزی ما ارزیابی می شود

وی ابراز کرد: اگر بخواهیم عاشورای زنده را ببینیم باید ببینیم در برابر استکبار موجودی که از ظهور و بروز امام حق در هراس است چقدر یاور در میدان قرار دارد، به هر میزان که در میدان هستیم پاسخ اباعبدالله(ع) را داده ایم و می توانیم نقطه پیروزی عاشورا را ارزیابی کنیم.

طائب متذکر شد: نقطه پیروزی عاشورا زمانی است که ظهور امام حق محقق شود و کمر استکبار شکسته شده باشد و امام حق هدایت بشر را عهده دار شود به میزانی که استکبار را زمین گیر کرده ایم می توانیم عاشورا را در امروز ارزیابی کنیم.

انقلاب اسلامی پاسخی به «هل من ناصر» اباعبدالله است

رئیس شورای راهبردی عمار کشور تأکید کرد: می توانیم بگوییم انقلاب ما پاسخی به هل من ناصر امام حسین (ع) بود، انقلاب ما با شیوه عاشورا شروع شد، عاشورا مقاومت حق در برابر باطل بود به گونه ای که خون حق ریخته شد اما به نقطه ای رسید که امام خمینی فریاد زد حرکت عاشورا را ادامه دهید با این عنوان که «خون بر شمشیر پیروز است».

جمهوری اسلامی صد در صد از عاشورا نشأت گرفته بود

وی گفت: دنیا می دانست چه شمشیری در ایران برای استکبار تیز شده است و هرگز امام در برابر استکبار اجازه مبارزه مسلحانه ندادند فقط می فرمودند فریاد بزنید با این کار شمشیر استکبار در اینجا شکست، جمهوری اسلامی که در ایران برپا شد اولین حاکمیتی رخ داد که صد در صد از عاشورا نشات گرفته بود.

جمهوری اسلامی نقشه سیاسی جهان را عوض کرد

طائب اظهار کرد: تلالو جمهوری اسلامی الگوی جهانی شد و جهان استکبار را به لرزه درآورد و نقشه سیاسی جهان را عوض کرد، جهانِ ابرقدرتی را بهم ریخت، پیش از این بین ابرقدرت ها بلوک بندی شده بود اما امروز اصلا از آن تقسیم بندی ها چیزی جز نام و خبر باقی نمانده است.

استکبار تمام وجود خود را برای ضربه به انقلاب اسلامی تجمیع کرده است

رئیس شورای راهبردی عمار کشور خاطرنشان کرد: امروز در رسانه های عالم اخبار مربوط به جمهوری اسلامی همه را یدک می کشد اخبار ابرقدرتی تبدیل به اخبار منطقه ای اثرگذار شده است بلوک ها بهم ریخته اند، بر این اساس باید بدانیم وقتی تا این حد انقلاب اسلامی در برابر استکبار موفق بوده استکبار تمام وجود خود را برای ضربه زدن به این حق تجمیع می کند.

طائب گفت: همانگونه که پزشک با نسخه بر اساس «شناخت» به بیماری حمله می کند افراد و یاوران حق نیز در برابر استکبار به میزانی به میدان می آیند که از استکبار شناخت پیدا کنند.

وی افزود: امروز همه وجود استکبار تبدیل به حمله شده است، استکبار اگر آن روزی که در اینجا جمهوری اسلامی برپا شد شناخت امروز را داشت یقینا رفتار متفاوتی بروز می داد اما این عدم شناخت نصر خداوند برای ما بود.

استکبار در برابر انقلاب اسلامی دیر از خواب بیدار شده است

رئیس شورای راهبردی عمار کشور تصریح کرد: امروز شناخت استکبار از انقلاب ما صد در صدی شده است بنابراین به طور کل نسخه ای برای نابودی حق شده است، دیر از خواب بیدار شده است، ما نیز با روز اول تفاوت پیدا کردیم این انقلاب غنچه معرفتی عاشورا را شکفته کرد، ما در نبرد تحمیلی سلاح ما پیروز نشد بلکه دعای ما پیروز شد.

تدبیر و عقل اقتضا می کند در برابر استکبار قد علم کنیم

طائب ابراز کرد: عقل و تدبیر و عزم اقتضا می کند ما امروز با همه وجود در برابر استکبار حضور پیدا کنیم، اگر امروز گردن استکبار را شکستیم حق به ظهور می رسد.

کلام اول ترامپ همان کلام آخر اوباماست/ اختلافات داخلی آمریکا شوی دروغین رسان ای است

رئیس شورای راهبردی عمار کشور به سخنان اخیر ترامپ اشاره و ابراز کرد: ترامپ یک حرکت خارج از سازمان آمریکا نیست بلکه حرکتی است در راستای سازمان غربی، در چارچوبه مذاکراتی که آمریکا علیه ما طراحی کرده بودند؛ ما فراموش نکنیم کلام های آخرین اوباما را با کلام های اولین آقای ترامپ، اگر این سخنان را در یک کانال بررسی کنیم می بینیم شیب بهم زدن تعدهای آمریکا از زمان اوباما شروع شد و معلوم بود تعلیق هسته ای به معنای گرفتن زمان از ماست.

مدل برجام جایی برای نقض از طرف ما نمی گذارد

وی ادامه داد: اینکه در مذاکرات پذیرفتند که آقای رئیس جمهور در مدتهای معینی باید بیاید قرارداد را امضا کند مشخص بود قائل به پایبندی نیستند و بلکه از ما می خواستند زمان بگیرند، چرا که مدلی که در برجام اجرا شد جایی برای نقض نمی گذارد، چرا باید آنها حق تائید و عدم تائید بگذارند، این مسئله از پیش مشخص بود که پایبندی نخواهند داشت و جایی برای نقض نیز از طرف ما نمی ماند.

خدای عالم اجازه مذاکره با شیطان و دشمن قسم خورده را نداده است

طائب ابراز کرد: اختلافی که امروز در آمریکا مشاهده می کنید نبرد دروغ رسانه ای است، مصوبه شب گذشته آمریکا(قرار دادن حزب الله در لیست تروریست) نیز در خط چندین ساله آمریکا بوده است، ترامپ نیز در همین فضا حرکت می کند منتهی دوستان ما که رفتند مذاکره کردند سعی کردند با حسن نیت به آمریکا نگاه کنند، از یک مطلب قرآن و امام غفلت کردند، خدای عالم اجازه مذاکره با شیطان و دشمن قسم خورده را نداده است اما غفلت شد.

وی افزود: برخی از دوستان مذاکره کننده باور داشتند ما نگاه اتمی به انرژی هسته ای داریم اما ما این نگاه را نداشتیم و هر که این باور را داشت بازی خورد ما از ابتدای انقلاب تا کنون حتی از مقام معظم رهبری دروغ مصلحتی نیز نشنیده ایم ایشان فرمودند که تولید بمب اتمی حرام است.

خسارت هایی که به هسته ای ما وارد شد هدف نهایی آمریکا نیست

رئیس شورای راهبردی عمار کشور گفت: آمریکایی ها برجام موجود را حلال مشکل خود ندیدند اما به انرژی هسته ای ایران ضربه زدند خسارت هایی وارد کرده اند اخبار درباره دستاوردهای برجام برای ما نیز ضد و نقیض است، ولی آمریکایی ها این ضربه ای که به انرژی هسته ای وارد کردند را هدف غایی نمی دانند آمریکایی ها در این برجام بدنبال محدودسازی جمهوری اسلامی در مرکزیت خودش و آماده سازی برای نابودی نهایی هستند و بودند.

خبر از ماریه البرزی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه