اگرکاندیدای ریاست جمهوری شوم رای اصولگراها و اصلاح طلبان را دارم

زرین نامه: در طي هفته هاي اخير خبر كانديداتوري دكتر عبدالحسين ناصري براي انتخابات رياست جمهوري آينده به عنوان دومين گلستاني در كنار دكتر منوچهر متكي وزير سابق امور خارجه كه در حال حاضر اعلام كانديداتوري كرده است شنیده شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما: خبر کاندیداتوری عبدالحسین ناصری نماینده سابق گرگان و آق قلا در مجلس در برخي محافل سياسي تهران به گوش مي رسيد و گويا تيمی از فعالان سياسي و اقتصادي حامي و مشاور وي در طول ادوار نمايندگي ناصري در مجلس بوده اند، اين پيشنهاد را با وي مطرح كردند.

در طي ماههاي اخير نيز برخي كميته هاي برنامه ريزي اين ستاد، راه اندازي شده بود وليكن نماينده سابق مردم گرگان در مجلس از اعلام رسمي فعاليت در اين زمينه پشيمان شد.

ناصری در مورد علت انصراف خود از کاندیداتوری ریاست جمهوری گفت: خبري كه به شما رسيده بود صحت دارد و اينجانب بنا به كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري را داشتم و ليكن پس از مدتي فعاليت و جلساتي كه با برخي دوستان داشتيم به اين جمع بندي رسيدم كه در اين دوره بنا به مصالحي كانديدا نشوم.

ناصري در مورد پايگاه راي خود گفت: اينجانب بر اين اعتقادم علاوه بر اصولگرايان راي اصلاح طلبان را هم دارم و همه كساني كه در جريانات سال 88 حضور داشتند را جزء اصحاب فتنه نمي دانم و برخي از اين افراد مي شود كار كرد و در چارچوب نظام از تجربيات آنها استفاده برد.

وي در ادامه با توجه به كناره گيري اش از اعلام كانديداتوري درباره احتمال حمايت از كانديداهاي مطرح در انتخابات آينده رياست جمهوري افزود: در حال حاضر جلساتي با برخي كانديداهاي احتمالي داشته ام وليكن به جمع بندي لازم نرسيدم و در حال بررسي مي باشم.

قابل ذكر است با توجه به تعدد و كثرت كانديداهای احتمالی در انتخابات رياست جمهوري آينده، يكي از مقامات بلند پايه كشور در جلسه اي خصوصي ضمن گلايه از اين امر توصيه نموده اند كه به برخي از اين افراد يادآوري شود كه احتمال رد صلاحيت شان مي باشد كه در اين زمينه در آينده شاهد كناره گيري خيلي نرم برخي كانديداها خواهيم بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه