زائر اولی های گلستان مهمان سفره کریمانه رضوی شدند

جمعی از زائر اولی ها و محرومین استان گلستان مهمان سفره کریمانه سلطان خراسان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)در مشهد مقدس شدند.

علی منصوری رضی در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: در پی تاکید مقام معظم رهبری در حکم انتصاب آیت الله رئیسی مبنی بر توجه به محرومین، طرح اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس در سال جاری توسط آستان قدس رضوی آغاز شد.

mansorirazi

مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان با بیان اینکه در سال جاری حدود 3 هزار نفر از زائر اولی ها و محرومین استان گلستان به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان به ریاست حجت الاسلام سید علی طاهری به مشهد مقدس اعزام شدند، اظهار کرد: در این مرحله نیز تعداد 89 نفر از روستای ایلوار شهرستان کردکوی و روستاهای کهنه کلباد، لیوان شرقی و تلور شهرستان بندرگز به مدت سه روز (25 تا 27 آذرماه جاری) مهمان سفره کریمانه رضوی هستند.

منصوری رضی پیام هجرت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع) را ولایت محوری، تمسک جستن به قرآن، علمی شدن جامعه و ترویج سیره پیامبر اسلام(ص) دانست و اذعان کرد: ترویج و گسترش سنت و سیره امام رضا(ع) و ایجاد فضای آگاهی برای افراد و ترویج زیارت از مهم‌ترین وظیفه مومنان است.

مسئول امور زائر اولی های استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این اردوهای زیارتی، میثاق با اهل بیت(ع)، آشنایی با سیره عملی و سجایای اخلاقی معصومین(ع) و تقویت باورهای دینی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه