احصاء 12 چالش انتخاباتی در استان / افزایش مشارکت انتخاباتی مناطق مرفه نشین گرگان / راهبردهای چهارگانه غرب در ایران

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: بر اساس آخرين پژوهشهاي انجام شده در دفتر هیئت نظارت به اين نتيجه رسيديم كه از انتخابات 88 تا 96 ، ميزان مشاركت مناطق مرفه در شهر گرگان ، رو به تزايد است.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ كارگاه هم انديشي نخبگان نظارتي استان گلستان با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات دفتر نظارت و بازرسي انتخابات استان گلستان برگزارشد.

عیسی غلامی مسئول دفتر هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان در آیین افتتاحیه این کارگاه آموزشی در خصوص چالش های انتخاباتی اظهار کرد : 12 چالش انتخاباتی توسط ما احصاء شده و ما از اساتید دانشگاه و نخبگان درخواست داریم تا برای حل این چالش ها هم اندیشی نموده و راهکار علمی ارائه کنند .

غلامی افزود : بر اساس آخرين پژوهشهاي انجام شده در دفتر هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان به اين نتيجه رسيديم كه از انتخابات 88 تا 96 ، ميزان مشاركت مناطق مرفه در شهر گرگان ، رو به تزايد است و ميزان مشاركت مناطق متوسط و مستضعف در انتخابات ،‌از سال 88 تا 96 رو به كاهش است .

وی تصریح کرد : علت كاهش ميزان مشاركت در مناطق متوسط و مستضعف در گرگان ، مي تواند حل نشدن مشكلات و معضلات اقتصادي و اجتماعي فرهنگي باشد .

رئیس شورای نگهبان استان گلستان خاطرنشان کرد : جبهه استكبار ، براي مقابله با انقلاب اسلامي در داخل ايران ، چهار راهبرد را طراحي نموده ودر حال اجراست .

غلامی "نفوذ" ، "تغيير افكار و باورهاي عمومي" ، "شرطي كردن مردم ايران نسبت به تحريم ها"،"حمايت از يك جريان سياسي غرب باور ، واداده و مرعوب" را راهبردهاي چهارگانه غرب در داخل ايران خواند .

وی از نخبگان نظارتي تقاضا کرد : با تبيين راهبرد هاي مذكور در مراكز علمي و در بين آحاد مردم راههاي مقابله با آن راهبرد ها را تبيين و تشريح نمايند.

گفتنی است در این کارگاه اساتيد این حوزه در كارگروه هاي تخصصي ،‌سازماندهي شده و پيرامون موضوعات انتخاباتي بحث و تبادل نظر نموده و در پايان گارگاه نتايج بررسي و نقطه نظرات تخصصي خود را بيان كردند.

 photo 2017 12 25 12 24 03

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه