بیش از ۹۱ هزار جلد سند مالکیت روستایی در استان گلستان صادر شد

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از صدور ۹۱ هزار و ۴۳۴ جلد سند مالکیت روستایی و ۲ هزار و ۴۶۶ جلد سند مالکیت شهری خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ محمدرضا ولی‌الهی اظهار داشت: صدور سند مالکیت روستایی، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک با هدف رسمیت بخشیدن به مالکیت روستائیان و زمینه‌سازی سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی در روستاها انجام می‌شود.

به گفته وی ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی واقع در بافت روستا، امکان بهره‌گیری روستائیان از تسهیلات بانکی و همچنین ارزش حقوقی و اقتصادی املاک روستایی از جمله فواید طرح سند دار کردن املاک و منازل روستایی است.

معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تصریح کرد: این طرح در حال حاضر در قالب قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر جمعیت استان در حال اجرا است.

ولی‌الهی گفت: صدور سند مالکیت روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک با هدف رسمیت بخشیدن به مالکیت روستائیان و زمینه سازی سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در روستاها انجام می‌گیرد که از جمله فواید طرح سند دار کردن املاک و منازل روستایی می توان به ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی واقع در بافت روستا، امکان بهره‌گیری روستائیان از تسهیلات بانکی و همچنین ارزش حقوقی و اقتصادی املاک روستایی اشاره کرد.

معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: تاکنون 91 هزار و 434 جلد سند مالکیت روستایی و 2 هزار و 466 جلد سند مالکیت شهری در استان گلستان صادر شده است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه