تضمين موفقيت كشور در گرو عمل به فرامين رهبري

زرين نامه: امام جمعه علي آباد كتول گفت: در راستاي عمل به فرامين مقام معظم رهبري، حضور در انتخابات 92 بايد پر شور و حماسي باشد.

حجت الاسلام والمسلمين محمدصادق باقري در گفتگو با خبرنگار زرين نامه بيان داشت: زمينه هاي حضور حماسي و پرشور مردم در انتخابات رياست جمهوري سال 92 بايد از هم اكنون آماده شود.

وي انتخابات رياست جمهوري را يك حادثه سرنوشت ساز كشور دانسته و اظهار داشت: مقام معظم رهبري با تشويق و ترقيب و تبيين اهميت حضور پرشور در انتخابات، از مردم خواست در انتخابات 92 پرشور وارد شودند.

باقري تصريح كرد: مردم بايد براي حفظ كشور از شر دشمنان، حماسه هشت سال دفاع مقدس را با حضور در انتخابات رياست جمهوري سال 92 تكرار كنند.
وي خاطر نشان كرد: دشمنان به انقلاب اسلامي ما چشم طمع دارند و براي شكست نظام اسلامي، برنامه ريزي هاي خود را از مدت ها قبل آغاز كرده اند.
امام جمعه ي علي آباد كتول ادامه داد: نقشه هاي شوم دشمن تنها با حضور در انتخابات و عمل به منويات مقام معظم رهبري باطل مي شود.
برنامه هاي اقتصادي در سال 92 با قوت دنبال شود.

باقري در خصوص حماسه اقتصادي در سال 92 بيان داشت: در سال جديد كار آفرينان و مجموعه هاي اقتصادي بايد برنامه ريزي هاي توليد ملي و اقتصاد مقاومتي سال 91 خود را با جديت اجرايي و دنبال كنند.

وي با تاكيد بر شعار سال ادامه داد: بايد در راستاي عمل به منويات مقام معظم رهبري، در سال 92 توليدات ملي و برنامه هاي اقتصاد مقاومتي به مجامع عمومي وارد شودند.

امام جمعه علي آباد كتول در پايان گفت: رمز موفقيت مردم و مسئولين، عمل به فرامين مقام معظم رهبري است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه