مرز سیاسی گلستان با سمنان در هاله ای از ابهام/ مدیران نا کارآمد برکنار شوند

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولین در استانداری گلستان گفته اند مرز سیاسی میان استان ما و سمنان مشخص است در حالی که حتی تابلوی استان گلستان هم در این مرز نصب نشده و با این حساب هنوز در مرز دقیق میان این 2 استان ابهام وجود دارد.

به گزارش زرین نامه؛ اسدالله قره خانی در نشست با خبرنگاران با اشاره به لزوم تعیین مرز سیاسی استان گلستان با استان سمنان بیان کرد: معاون سیاسی استاندار چند وقت پیش در یک برنامه تلویزیونی از شبکه گلستان اعلام کرده که مرزهای سیاسی این استان با سمنان مشخص است، اما برای من به عنوان نماینده و مردم شهرستان علی آباد کتول هنوز مرز قانونی مشخص نیست.

وی اظهار کرد: زمانی می توانیم بگوییم که مرز ما مشخص شده، که بتوانیم تابلوی استان گلستان را در آن نقطه نصب کنیم.

قره خانی با اشاره به اینکه مرزهای این استان با خراسان شمالی در جنگل گلستان و با مازندران در نوکنده مشخص است، افزود: متاسفانه در جنگل ابر و شیرین آباد هر کسی به خودش اجازه می دهد که بگوید اینجا برای ماست و این می شود که به راحتی می آیند و پروژه ای همچون انتقال چشمه های زرین گل را اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه باید مرز سیاسی ما با استان سمنان مشخص باشد تا کسی به عنوان مدعی العموم بتواند از حقوق مردم در آنجا دفاع کند، تصریح کرد: اگر مرز ما مشخص است، چرا منابع طبیعی استان سمنان، دامداران ما را در آن نقطه مورد عتاب و خطاب قرار می دهند.

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در نقاط کوهستانی به طور معمول برای تعیین مرز، یا خط الرأس را انتخاب می کنند و یا خط القعر را در نظر می گیرند. اما در نقشه هایی که بنده از وزارت کشور پیگیری کردم، مرز روشنی نبود و این وظیفه استانداری است که مرزها را مشخص کند.

قره خانی با بیان اینکه مرزها به زعم من روشن و مشخص نیست، گفت: اگر مسئولین در استانداری می گویند مرزها مشخص است، تابلویی در آن جا نصب کنند، اگر واکنشی به این قضیه از سوی سمنان دیده نشد، آنگاه می توان گفت مرزهایمان مشخص است و می توانیم مدیریت کامل دهنه زرین گل را در دست بگیریم.

رسانه ها امنیت را از مدیران ناکارآمد بگیرند

قره خانی در بخش دیگری از این نشست به ناکارآمدی برخی مدیران در سطح استان اشاره کرد و گفت: برخی مدیران اراده قوی، اعتماد به نفس قوی و ریسک پذیری، قدرت استدلال قوی و چانه زنی با مدیران بالادستی برای حل مشکلات محدوده خود را ندارند.

وی با بیان اینکه چنین مدیرانی از رسانه ها فراری هستند و با دوری از نقد و بررسی رسانه ها، حاشیه ای امن برای خود ساخته اند تا میزشان حفظ شود، تاکید کرد: رسانه ها با گزارش گیری از مسئولین و پرداختن به چنین موضوعاتی، امنیت را از مدیران ناکارآمد و نالایق بگیرند.

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از استاندار برای برکناری مدیران نالایق همکاری می کنیم، گفت: مدیران ناکارآمد باید کنار گذاشته شوند تا بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه