جاده خواجه نفس به بصیر آباد گميشان را دريابيد

زرین نامه: کُر دهیار خواجه نفس گفت: 5 سال از زمان تخريب اين جاده مي گذرد و با وجود پيگيري هاي مكرر دهياران و شورا تنها جوابي كه در اين مدت شنيديم اين بود كه در صورت تامين بودجه اقدام خواهد شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما از گمیشان، قريب به 5 سال است كه 25 متر از جاده بصير آباد تخريب شده است و باعث سختي و زحمت مردم مردم شده است. اين جاده كوتاهترين مسيري است كه خواجه نفس را به بصير آباد و سيمين شهر و آق قلا مرتبط ميكند و بيشترين مدارس در طول اين جاده قرار دارد.

غفور كر دهيار خواجه نفس در گفتگو با خبرنگار ما گفت مرمت اين جاده 4/5 ميليون تومان هزينه دارد كه از عهده دهياري خارج است مردم از وضعيت اين جاده بسيار ناراضي هستند و ما بارها به مسئولين مراجعه كرده و نامه نگاري و مكاتبه داشتيم و هر بار جواب آنها تنها يك چيز بود: در صورت تامين بودجه رسيدگي ميشود.
وي افزود ما قريب 5 سال است كه همچنان منتظر هستيم مسئولين مربوطه به قول خود عمل كنند.

دهيار خواجه نفس افزود: با توجه به اين امر كه خواجه نفس بزرگترين روستاي گميشان محسوب مي شود و مركز چنين دهستان مي باشد ايجاب مي كند مسئولين توجه بيشتري به اين منطقه داشته باشند.
وي ادامه داد: بعد از سيل سال 88 جهاد سازندگي به قسمت غرب روستا پرداخت و كارهاي عمراني انجام گرفت ولي متاسفانه قسمت شرق روستا 20، 30 سال است كه هيچ كاري برايش انجام نشده و هم چنان رها شده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه