حضور در انتخابات ، نماد مردم سالاری دینی است

 زرین نامه: یزد- امام جمعه شهرستان مهریز گفت: حضور پرشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، نماد عینی مردم سالاری دینی است.

به گزارش زرین نامه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'علی برهان' در خطبه های نماز جمعه امروز شهر مهریز در مسجد جامع ولی عصر (عج) به سخنان رهبری معزز انقلاب اسلامی در مشهد مقدس پرداخت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی امسال خود و نیز در جمع مردم در مشهد مقدس به اهمیت حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره نمودند.

امام جمعه شهرستان مهریز اظهار داشت: حضور همه افراد و گروه های درون نظام اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با مشاركت بالا و آگاهانه خود نوعی حماسه سیاسی است.

برهان در خصوص حماسه اقتصادی نیز گفت: كمك به اقتصاد كشور و افزایش تولید و حمایت از سرمایه ایرانی می تواند موجب خلق حماسه ای بزرگ در بعد اقتصادی باشد.

امام جمعه شهرستان مهریز به مردم سالاری غربی و بدون قید اسلام اشاره و خاطر نشان كرد: این مردم سالاری در راستای اهداف دشمنان و برای اهداف پلید خودشان انجام می شود.

برهان به نامگذاری های چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری اشاره و افزود: این نامگذاری ها برای خدمت به كشور ، مردم و برای مقابله با توطئه های دشمنان بوده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه