عشق به اهل بیت شیعه و سنی نمی شناسد/ نام امام رضا (ع) امید بخش بیماران است

رییس کمیته فرهنگی رضوی شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه عشق به اهل بیت شیعه و سنی نمی شناسد، گفت: دیدار خادمان رضوی با بیماران صعب العلاج و طنین انداز شدن نام و یاد امام رضا (ع) در منازلشان، امید بخش آن هاست.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام محمد خانی در آیین افتتاح کمیته رییس کمیته فرهنگی آستان قدس رضوی شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: میان مردم علاقه و ارادت زیادی به حضرت امام رضا (ع) وجود دارد که ما می خواهیم با اجرای ویژه برنامه های آستان قدس رضوی، این عشق و علاقه بیشتر شود.

وی اظهار کرد: اگر چه برای بسیاری از افراد، حضور در مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) اسان است، اما در هنوز شهرستان ما افرادی هستند که هنوز به پابوس این امام همام نرفته اند و یا سال ها از تشرفشان به این آستان ملکوتی می گذرد.

محمد خانی تصریح کرد: برخی بیماران صعب العلاج، ایتام و محرومین اعم از شیعه و سنی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند و صورت خود را با سیلی سرخ می کنند که طنین نام و یاد امام رضا (ع) به واسطه حضور فعالان شبکه رضوی در منازلشان، حال و هوای آن ها را بهتر کرده و به آن ها امید می بخشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افراد زیادی دوست دارند خادم امام رضا (ع) باشند، گفت: در همین راستا کانون هایی در شهرستان های مختلف ایجاد شده که در بخش های مختلف تحصیلی، ازدواج، محرومیت زدایی، پزشکی و ... فعالیت می کنند.

محمد خانی خاطر نشان کرد: این اقدامات در راستای منویات مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان به آیت الله رئیسی در زمینه محرومیت زدایی و رسیدگی بیشتر به زوار و علاقمندان امام رضا (ع)، هنگام اعطای مسولیت تولیت آستان قدس رضوی است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه