افتتاح اولین مرکز مشاوره تخصصی کودکان و نوجوانان در علی آباد کتول+ تصاویر

اولین مرکز مشاوره تخصصی بالینی کودک و نوجوانان شهرستان علی آباد کتول به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

محمد زنگانه رییس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول در حاشیه افتتاح این مرکز مشاوره در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: در این مرکز خدمات مشاوره ای بالینی تخصصی همجون تست های روانشناسی، تست های شخصیت، ارتقاء مهارت ای ذهنی و فکری، مشاوره به والدین جهت فرزند پروری، ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان و مهارت های زندگی ارایه می شود.

وی اظهار کرد: در این مرکز 3 کارشناس ارشد روانشناسی بالینی به طور گروهی و فردی به مراجعین خود خدمات مشاوره ای ارایه خواهند کرد. 

زنگانه با اشاره به حمایت بهزیستی شهرستان از این مرکز مشاوره تخصصی، افزود: مراجعین بی بضاعت که نیاز به تعداد جلسات مشاوره ای زیاد دارند، با دریافت یاری برگ از اداره بهزیستی شهرستان، هزینه ویزیت آن ها به طور نیم بهاء یا رایگان انجام می شود و سپس ما با دریافت این یاری برگ ها از مرکز مشاوره مابقی هزینه این افراد را می پردازیم.

رییس اداره بهزیستی علی آباد کتول همچنین از افتتاح 3 طرح دیگر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: یک مرکز مشاوره عمومی و یک مهد کودک در شهر علی آباد کتول و یک موسسه سلامت روان محلی در شهر فاضل آباد نیز به مناسبت این ایام توسط بخش خصوصی بهزیستی به بهره برداری رسید که آیین افتتاح آن ها امروز به طور متمرکز در مرکز مشاوره تخصصی کودکان و نوجوان این شهرستان برگزار شد.

markazmoshavere1

markazmoshavere1

markazmoshavere1

markazmoshavere9

markazmoshavere1

markazmoshavere1

markazmoshavere1

markazmoshavere1

markazmoshavere1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه