اولین اظهارات مرد نشان دار در بهار

زرین نامه: رحیم مشایی گفت: دکتر احمدی نژاد نشان داده است که عزل و نصب افراد در بالاترین سطوح برای این دولت کار آسانی است.

اسفندیار رحیم مشایی که گفته می شود نامزد مورد نظر محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است، در گفتگویی با خبرگزاری دولت در خصوص موضوعات مختلفی اظهار نظر کرده است.
از آنجایی که مرور این سطور نیازی به توضیح نداشته و به خوبی تناقضات، مواضع مسئله دار و نکات جالب آن برای مخاطبان فهیم به وضوح قابل درک است، از ارائه تحلیل خودداری می شود.

** میزان تبعیت دولت دکتر احمدی نژاد از رهبر معظم انقلاب نیز با هیچ یک از دولت های پیشین قابل مقایسه نیست و نیازی به توضیح در این زمینه وجود ندارد.

** دکتر احمدی نژاد در جلسه هیات دولت و همچنین در نشست با استانداران تاکید داشته است که اعضای دولت به هیچ وجه نباید به گونه‌ای عمل کنند که شائبه جانبداری از نامزدی ایجاد شود.

** دکتر احمدی نژاد نشان داده است که عزل و نصب افراد در بالاترین سطوح برای این دولت کار آسانی است.

** رییس جمهوری حتی یک روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز ممکن است تغییراتی را انجام دهد.

** از خدمات خوب رسانه ملی آگاه هستم اما این رسانه در آستانه انتخابات از لحاظ جانبداری از نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری خوب عمل نکرده و این سابقه خوبی برای آن نیست.

** این که مخالفین می گویند اجرای این قانون موجب افزایش نقدینگی و تورم در جامعه است، منطقی نیست و هدفمندی یارانه ها پایه پولی کشور را اضافه نمی کند.

** دولت دکتر احمدی نژاد فقط به دنبال اجرای فاز دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها و ارائه خدمت به مردم است و هدفی غیر از این ندارد، اما متاسفانه برخی افراد در جهت مخالف جریان آب حرکت می‌کنند که با این روند آنها راه به جایی نخواهند برد.

** با اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه ها هیچ کدام از پیش بینی های منفی که در باره آن از سوی گروه های مختلف مطرح بود، محقق نشد و دولت توانست تورم را که به عنوان خطری در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مطرح شده بود، کنترل کند.

گفتنی است در اسفنداه سال 91 در حاشیه مراسم جشن ملی استقبال از نوروز، نشان درجه یک فرهنگ و هنر از سوی رییس‌جمهور به اسفندیار رحیم مشایی اعطا شد./ صراط

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه