کلنگ زنی 2 پروژه تولیدی و اشتغالزا در علی آباد کتول+ تصاویر

پروژه کشتارگاه صنعتی طیور به روش نوین و کارخانه روغن کشی و تصفیه روغن 1000 تنی با اعتبار 500 میلیارد تومان در علی آباد کتول کلنگ زنی شد.

به گزارش زرین نامه؛ آیین کلنگ زنی 2 پروژه تولیدی و اشتغالزا در علی آباد کتول با حضور سید مناف هاشمی استاندار گلستان، قوانلو رییس صنعت معدن تجارت، مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی و عبدوس مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، قره خانی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پروژه های کشتارگاه 100 هزار قطعه ای طیور به روش نوین با اعتبار بیش از 70 میلیارد تومان و کارخانه روغن کشی و تصفیه روغن 1000 تنی با اعتبار 300 میلیارد تومانی بخش خصوصی در علی آباد کتول کلنگ زنی شدند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در جمع خبرنگاران گفت: 500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در این شهرستان سرمایه گذاری شد که کار کلنگ زنی این پروژه های انجام شد.

قره خانی اظهار کرد: این پروژه ها عمدتاً در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی شامل بسته بندی، روغن کشی، تصفیه روغن، تولید رب، تولید مرغ، مرغ مادر، جوجه کشی و کشتارگاه صنعتی طیور است.
وی همچنین از پیشنهاد سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان دیگر توسط این مجموعه سرمایه گذار در شهرستان خبر داد و گفت: این مجموعه در خصوص سرمایه گذاری در بخش های گردشگری، توتون، پنبه و شیلات نیز اعلام آمادگی کرده اند که دستورات لازم در خصوص آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در این بخش ها داده شده است.

استاندار گلستان نیز گفت: نگاه زنجیره ای در حوزه طیور با سرمایه گذاری بخش خصوصی، نوید بخش آینده ای روشن است و امیدواریم این شرکت علاوه بر تامین امنیت غذایی داخلی و ایجاد اشتغال، بتواند به توفقیات ارزشمندی در زمینه صادرات و ارائه محصولات به دیگر کشورها دست یابد.

kolangzani1

kolangzani1

kolangzani1

kolangzani1

kolangzani1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه