برگزاری جام پرسپولیس در ایام نوروز

 زرین نامه: تیم فوتبال پرسپولیس سرکلاته خراب شهر جهت آماده سازی برای رقابتهای سال آتی فوتبال دسته اول شهرستان کردکوی آماده می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ روستای سرکلاته خرابهشر این بازیها را جهت پاسداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمدباقر شریعتی و شهدای گرانقدر روستای سرکلاته خراب شهر اقدام به برگزاری رقابت های فوتسال تحت عنوان “ جام پرسپولیس ” در ایام نوروز کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس سرکلاته خراب شهر جهت آماده سازی برای رقابتهای سال آتی فوتبال دسته اول شهرستان کردکوی و همچنین پاسداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمدباقر شریعتی و شهدای گرانقدر روستای سرکلاته خراب شهر اقدام به برگزاری رقابت های مینی فوتبال (فوتسال) تحت عنوان “جام پرسپولیس” در ایام نوروز کرده است.

این رقابتها با شرکت هشت تیم متشکل از بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران این تیم از تاریخ سوم فروردین ۱۳۹۲ در زمینی که در خیابان شهید علیرضا الوند جنب گلخانه بادلی تهیه شده است برگزار خواهد شد.

قرعه کشی این بازیها روز جمعه دوم فروردین با حضور مسئولین باشگاه پرسپولیس و سرپرست هشت تیم حاضر برگزار شد و قرار بر این شد که بازیها در دو گروه چهار تیمه به صورت دوره بازی کنند و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

مرحله نیمه نهایی به صورت حذفی خواهد بود و تیم های پیروز رقابت نهایی را برگزار خواهند کرد.

لازم به ذکر است که آقای حاج محمد بادلی نیز به عنوان اسپانسر این بازی ها می باشد.