نتایج نظرسنجی از مسلمانان آمریکا درباره ترامپ دیوانه!/ نارضایتی از اقدامات نابخردانه دولت فعلی آمریکا +نمودار

بیش از 69 درصد از مسلمانان آمریکا نسبت به رفتار های ترامپ و عملکرد آن به ویژه در قبال مسلمانان اظهار نارضایتی کرده اند.

به گزارش زرین نامه به نقل از راه دانا؛ دی ماه سالی که گذشت، موسسه گالوپ از مسلمانان آمریکایی دربارۀ عملکرد دونالد ترامپ نظرسنجی انجام داد.

این نظرسنجی به صورت مصاحبه تلفنی به صورت تصادفی با 893 فرد بزرگسال در آمریکا صورت گرفت که طی آن از شرکت کنندگان در این نظرسنجی پرسیده شده است که عملکرد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا را چگونه ارزیابی می کنند.

نتایج حاصل از این نظرسنجی جالب بوده است به طوری که 69 درصد از پاسخگویان نسبت به عملکرد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا نظر منفی و 18 درصد از پاسخگویان نظر مثبت دارند. 13 درصد از پاسخگویان نیز اظهار نظری نکرده اند.

دولت جمهوری خواه آمریکا همواره سعی در تهدیدانگاری و ارائه تصویر منفی و خشن از مسلمانان نزد افکار عمومی آمریکا و دیگر کشورها دارد. این نظرسنجی بعد از اعمال سیاست های خصمانه ترامپ علیه کشورهای مسلمان برگزار شده است.

در همین راستا حسین آتا، رئیس کنگره جمعیت مسلمانان آمریکا در اظهارنظری ضمن اشاره به پا فشاری و اصرار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بر اقدام علیه مسلمانان و گرایش وی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تبدیل این اقدامات به یک سیاست مستمر، اعلام کرد که اقدامات نابخردانه دولت فعلی آمریکا باعث سردرگمی و عدم اطمینان تمام مردم این کشاور از جمله مسلمانان آمریکایی شده است.

به اعتقاد رهبر جامعه مسلمانان آمریکا، دولت ترامپ علاوه بر موضع ضد مهاجرتی خود و تصویب قانون منع صدور ویزای آمریکا برای اتباع برخی کشورهای مسلمان، تصمیم به معرفی «قدس شریف» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گرفت که این تصمیم آخرین نمونه اقدامات نابخردانه و نامسئولانه واشنگتن است.


وی همچنین اظهار داشت که حقوق و آزادی های مسلمانان آمریکایی در این کشور که خود را به عنوان مدافع آزادی و حقوق مدنی معرفی می کند، بیشتر از همیشه در معرض تهدید قرار دارد.

این اظهارات و دیگر دیدگاه های متعدد بیانگر نگرش بسیار منفی دونالد ترامپ و دولت وی به مسلمانان این کشور و به طورکلی جهان اسلام است. اما شاید در کنار این اقدامات سابقه اخلاقی ترامچ را هم علتی برای این نظرات مسلمانان آمریکا درباره ترامپ دانست.

در شرایطی که رسوایی های اخلاق ترامپ برای همه مذموم و ناپسند است، مسلمانان به خاطر حرمت بیشتری که برای این مسائل قائل هستند، از این اقدامات ترامپ به شدت متنفر شده اند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه