دستگیری مظونین به قتل جوان علی آبادی در کمتر از 12 ساعت

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول از دستگیری مظنونین به قتل جوان علی آبادی خبر داد.

به گزارش زرین نامه، در پی بروز یک فقره نزاع در روستای برفتان از توابع علی آباد کتول، یک جوان به قتل رسید.

سرهنگ تازیکه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول در گفتگو با زرین نامه اظهار داشت: در پی بروز یک فقره نزاع در روستای برفتان، یک جوان حدوداً 22 ساله در اثر اصابت یک شئیی برنده دچار مصدومیت و خونریزی شدید گردید و به بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) منتقل شد. اما با وجود تلاش پزشکان وی در بیمارستان در گذشت. پس از این ماجرا در کمتر از 12 همه مظنونین به قتل دستگیر شدند. تعداد مظنوین 5 نفر است که با قرار بازداشت تحویل مراجع قضایی گردیدند.

وی علت بروز این نزاع را اختلافات مالی عنوان کرد و گفت: اقدامات خودسرانه در خصوص احقاق حقوق به ویژه در بحث مسائل مالی یکی از دلایل عمده نزاع ها و درگیری ها در سراسر کشور است که همه ساله منجر به قتل یا جراحت عده ی بسیاری از مردم می شود.

سرهنگ تازیکه تاکید کرد: بدون شک بهترین راه حل مشکلات در بحث اختلافات مالی مراجعه به شوراهای حل اختلاف و مراجع قضایی است و از مردم عزیز درخواست می شود همواره برای حل مشکلات خود، خویشتندار باشند و منطقی ترین راه را انتخاب کنند و از انتخاب راه حل های قهر آمیز و خشن خودداری کنند چرا که نتیجه اقدامات خودسرانه و هیجانی در بسیاری مواقع نظیر حادثه اخیر به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه