ما تمام قد آماده خدمتیم/ دولت از توان بسیج و سپاه استفاده کند

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی برا اینکه «دولت را تنها نگذارید»، گفت: ما تمام قد آماده خدمت به مردم هستیم. دولت از توان بسیج و سپاه برای حل مشکل معیشت مردم استفاده کند.

به گزارش زرین نامه؛ سردار حسین معروفی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن سه ضلعی است که فلسفه وجودی پاسداران انقلاب اسلامی را شکل داده است.

وی اذعان کرد: سپاه و بسیج به وسیله نیروهای بسیجی کنار دولت و مردم، در دوران دفاع مقدس آن حماسه جاوید را آفرید.

سردار معروفی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نیز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسیس قرارگاه خاتم به کمک مردم و دولت شتافت و در حوزه ی سازندگی فعالیت خود را آغاز کرد.

این پاسدار انقلاب اسلامی افزود: در حالی معاندین، بدخواهان و کج اندیشان این اقدامات بسیج را اقتصادی جلوه دادند که کار سپاه اصلاً اقتصادی و درآمد زایی نیست، بلکه همانطور که فرمانده محترم کل سپاه هم فرمودند کارش سازندگی است.

سردار معروفی اعلام آمادگی کرد: امروز هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه ی مسئولین به دنبال پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت بی منت برای مردم است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه یک پاسدار هم جان و هم آبرویش را برای حفظ نظام اسلامی می دهد، تاکید کرد: ما در این استان در کنار همه ی مسئولین برای کمک به حل مشکلات معیشتی مردم خدمت می کنیم و قرارگاه خاتم الانبیاء، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی ما نیز به طور جدی در حوزه های سد سازی، معیشت، عمرانی، فرهنگی و تربیتی در حال تلاش هستند.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه ما با تمام وجود آمادگی داریم به دولت کمک کنیم، اظهار کرد: ما با مردم، برای مردم و از مردم هستیم و از هرچه در توان داشته باشیم برای خدمت به مردم بهره می گیریم. هیچ فرمانده ای برای خدمت به مردم استان نیاز به اجازه از بنده ندارد و می تواند تمام امکانات و توان سپاه و بسیج را برای خدمت به مردم بکار گیرد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: از همین تریبون اعلام می کنیم مسئولین عزیز و بزرگوار استان از توان سپاه و بسیج استفاده کنند. این توان، توان فوق العاده ای برای کمک به حل مشکلات مردم است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه