امام جمعه جدید علی آباد کتول معارفه شد + تصاویر

آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان علی آباد کتول با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید علی آباد کتول امروز با حضور حجت الاسلام ابوالفضل عامری مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان، هدایتی کتولی فرماندار، مسئولین ادارات و اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

حسن هدایتی کتولی فرماندار علی آباد کتول با قدردانی از زحمات حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی امام جمعه سابق و تبریک و خوش آمد به حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه جدید این شهرستان، نماز جمعه را نماد و سنگ بنای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بدون تردید منش و حُسن اخلاق حجت الاسلام شاهچراغی در خاطر مردم این شهرستان خواهد ماند. زیرا در این مدت کوتاه، درس های اخلاقی فراوانی از این عالم بزرگوار فرا گرفتیم.

نباید مشکلات اقتصادی را پای انقلاب نوشت

حجت الاسلام شاهچراغی نیز با قدردانی از مردم همیشه در صحنه این شهرستان، خود را سرباز این نظام دانست و اذعان کرد: همه ی ما سرباز این نظام هستیم. در مملکتی که به حرمت خون شهدا دوام پیدا کرده، خدمت در هر لباس و در هر مکان برای ما، برکت و نعمت است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، گفت: مشکلات اقتصادی را نباید به پای نظام و انقلاب اسلامی نوشت. حل این مشکلات نیازمند مدیریتی صحیح است. همه باید برای بهبود شرایط موجود تلاش کنیم.

مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان نیز در این مراسم، نماز جمعه را ظرفیتی برای تحقق اهداف و دیدگاه های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست. وی تصریح کرد: اهدافی همانند تمدن اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و اخلاق اسلامی از آرمان های بلند این انقلاب است که تحقق این اهداف از طریق نماز جمعه یکی از اهداف برگزاری این نماز دشمن شکن در جامعه است.

مراقب نفوذ ستون پنجم دشمن در میان خود باشیم

حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه جدید شهرستان علی آباد کتول نیز با قدردانی از مسئولین و مدعوین حاضر در مراسم، به ضرورت همدلی و وفاق نهادهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: بیش از 30 نهاد در کشور فعالیت دارند که همدلی بین این دستگاه ها ضرورت دارد.

وی همچنین راه اندازی هیات اندیشه ورز و استفاده از دیدگاه ها و نظرات اهل خرد و اندیشمندان شهر را یک ضرورت دانست و گفت: جلوگیری از نفوذ ستون پنجم دشمن در قالب مدیریت ضعیف یک ضرورت مهم و اساسی است.

به گزارش زرین نامه؛ پس از انجام مراسم معارفه و اعطای حکم امام جمعه ی جدید، اعضای حاضر در جلسه به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا در گلزار شهدای امامزاده هارون روستای الازمن حضور یافتند و پس از آن نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد و با حضور مردم و مسئولین علی آباد کتول در مصلای امام رضا (ع) این شهرستان اقامه شد.

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

گزارش: وحید حاج سعیدی

عکس: نرگس تجری

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه