هشتمین یادواره شهدای سنگدوین+ تصاویر

یادواره 5 شهید دوران دفاع مقدس و ۲ شهید گمنام شهر سنگدوین با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ هشتمین یادواره شهدای سنگدوین با حضور خانواده معظم شهدا، سردار ملک شاهکویی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان، خسروی بخشدار مرکزی، سرهنگ زمانی فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان علی آباد کتول مردم روستاهای همجوار و شهروندان سنگدوین در حسینیه صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد.

تحریم ها فرصتی طلایی برای رشد کشور است

سردار علی ملک شاهکویی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان در این مراسم گفت: دستاورد های امروز ایران اسلامی، مدیون خون شهداست.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با دست خالی و بدون امکانات اما با توکل به خدا و غیرت بسیجیان و جوانان توانست در جنگ پیروز شود، اذعان کرد: امروز کشورمان بهترین تجهیزات دفاعی و موشکی در دنیا را دارد که توسط جوانان همین مرز و بوم ساخته شده است.

ملک شاهکویی افزود: زمان های تحریم، فرصت هایی طلایی هستند که در آن جوانان نخبه، برومند و با غیرت کشورمان تلاش می کنند تا برای رفع نیازهای داخلی، از کشورهای دیگر به ویژه مستکبران بی نیاز شویم.

در ادامه این مراسم عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) و شهدا با مداحی کربلایی کابوسی، به سینه زنی پرداختند.

yadshohda1

yadshohda1

yadshohda1

yadshohda1

yadshohda1

yadshohda1

yadshohda1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه