افتتاح 2 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در روستاهای علی آباد کتول+ تصاویر

فرمانده بسیج سپاه علی آباد کتول از افتتاح 2 پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها به همت بسیج سازندگی و در راستای محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.

به گزارش زرین نامه؛ آیین افتتاح پروژه های کانون فرهنگی روستای پیچک محله و غسالخانه روستای حاجیکلاته با حضور سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه و سید صادق شیرنگی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول، تقی خسروی بخشدار مرکزی، جمعی از خانواده معظم شهدا، اعضای شورا، دهیار، مردم و بسیجیان این روستاها برگزار شد.

سرهنگ زمانی در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه، با اشاره به جمعیت بیش از 3 هزار نفری روستاهای پیچک محله و حاجیکلاته، بیان کرد: این پروژه ها با اعتباری بیش از 100 میلیون تومان و با مشارکت بسیج سازندگی، دستگاه ها اجرایی شهرستان و مردم برای خدمات دهی به اهالی این روستاها به بهره برداری رسید.

وی نام بسیج را عنوانی جامع برای این نهاد مردمی انقلابی دانست و اظهار کرد: «ب» بسیج یعنی بصیرت، «س» یعنی سازندگی خود و جامعه، «ی» یعنی یاری رساندن به مردم به ویژه محرومین و «ج» آن جهاد همه جانبه در راه دفاع از اسلام و انقلاب که توسط رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در 5 آذر 1358 بنا نهاده شد.

زمانی یکی از اهداف بسیج را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: طرح های بسیج سازندگی با کمک مردم، برای مردم اجرا می شود تا گامی موثر برای محرومیت زدایی باشد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه علی آباد کتول ماندگاری بسیج را به سبب مردمی بودن آن دانست و اذعان کرد: بسیج آینه وحدت است و برای بسیجی خدمت به مردم شیعه و سنی، شهر و روستا، این قوم و آن قوم ندارد و هر جا نیاز به حضور و کمک بسیج باشد، بسیجیان جهادی، نقش آفرینی می کنند.

زمانی تاکید کرد: اگر همه ی دستگاه های کشور با روحیه بسیجی و تفکری جهادی کار کنند، قطعاً مشکلات کشورمان حل می شود.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول در پایان با اشاره به سیره رفتاری پیامبر اکرم (ص)، خاطر نشان کرد: بسیجیان با تأسی از پیامبر اعظم (ص)، در ارتباط با دوستان خود مهربان و در مقابله با دشمنان سر سخت و با اقتدار هستند.

تصاویر افتتاح غسالخانه روستای حاجیکلاته

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

تصاویر افتتاح کانون فرهنگی روستای پیچک محله

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

eftetahbasij1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه