ریزش کوه، راه ارتباطی 13 روستای کوهستانی را بست+تصویر

زرین نامه: روزگذشته براثر ریزش کوه در دهنه محمد آبادکتول  بخش کمالان راه ارتباطی 13 روستای کوهستانی و منطقه گردشگری  محمد آباد کتول  برای چند ساعت بسته بود و مردم  حتی مسافران و گردشگران نوروزی نتوانستند به این منطقه خوش آب وهوا بروند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، پس از گذشت ساعاتی تجهیزات راه و ترابری اقدام به بازگشایی مسیر کردند که این بازگشایی همچنان ادامه دارد.

سال های قبل گزارش های مختلفی جهت احداث دیواره های قوی برای چندین نقطه از مسیر دهنه محمدآباد تهیه شد، اما بنا به اذعان متولیان امر کمبود اعتبارات مانع از اجرای این طرحها شده است.

ریزش کوه خبر نمی کند، در این حادثه خوشبختانه به کسی آسیب نرسید ه است، اما چندین مسافر عبوری گفتند به محض مشاهده ریزش کوه از صدای عجیب آن به سرعت از محدوده خارج شدیم.

باید گفت اگر اتفاق ناگواری رخ می داد چه کسی باید پاسخگو می بود.

اسماعیل گرزین رییس راه و شهرسازی علی آبادکتول گفت: پس از اعلام این حادثه دستگاه های راهداری سریعا به منطقه اعزام شدند تا عملیات سنگریزه و خاکبرداری به طور کامل انجام گیرد.

وی با بیان اینکه پرسنل این اداره همچنان مشغول انجام وظیفه هستند، افزود: در صورت تامین اعتبارات دیواره سازی و اصلاح مسیر انجام می شود.

به گزارش زرین نامه، دهنه محمد آباد کتول یکی از مناطق زیبا و پرجاذبه گلستان است که مسافران و گردشگران از همه جای ایران به آنجا سفر می کنند.



نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه