9 دی 88 آزمون بزرگ انقلابی گری بود/ انقلاب اسلامی با ولایتمداری ماندگار است

فرمانده انتظامی استان گلستان رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را ولایتمداری و حفظ وحدت دانست و گفت: 9 دی88 آزمون بزرگ انقلابی گری بود که خیلی ها در آن پیروز و خیلی ها در آن رفوزه شدند.

به گزارش زرین نامه؛ سردار علی اکبر جاویدان در تجمع بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در منطقه به جزیره ی ثبات شناخته می شود، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و بر خلاف همه ی کمبودهایی که در آغاز انقلاب داشتیم، از بحران ها، تحریم ها، فتنه ها و پیچ های تاریخی گذشته ایم و امروز صاحب اقتدار و عزت در منطقه هستیم، از همین رو دشمن نیز سر ناسازگاری با ما دارد.

وی با اذعان به اینکه جهان خواری، ظلم و استکبار از ویژگی های دشمن است و بر همین اساس نمی تواند اقتدار و استقلال انقلاب اسلامی را ببیند، گفت: دشمن از همان آغاز انقلاب، ترور شخصیت ها، درگیری های درون شهری، جنگ سخت، جنگ نرم، فتنه ها و... را علیه ما راه انداخت، اما انقلاب اسلامی از همه ی این ها عبور کرد و امروز راهبردهای جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه همچون سوریه و لبنان و ... در حال اجرا است و به واسطه جمهوری اسلامی امنیت منطقه، خلیج فارس و آب های آزاد در این حوزه تامین می شود، که این نشانه ی صلابت ماست.

سردار جاویدان در ادامه با اشاره به اینکه در سال 88، کشور ما 8 ماه پی در پی دچار لطمه شد و ضربه زیادی خوردیم، افزود: در این فتنه ها و اغتشاشات، حرمت خیمه ی عزای حضرت اباعبدالله (ع) شکسته و قلب مردم از این اتفاق تلخ، آزرده شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: فتنه 88، از سال ها قبل قبل و با الگوگیری از انقلاب های رنگی و مخملین طرح ریزی شده بود و استفاده از نمادهای رنگی، حمایت رسانه ها و ماهواره ها از اغتشاشگران، حمایت مالی کشورهای غربی از اغتشاشگران، استفاده از سفارتخانه ها در ایران برای راهبری اغتشاشات همچون سفارتخانه انگلیس و شعار تقلب در انتخابات از جمله مستندات موجود در رابطه با دست اندرکاری بیگانگان در این فتنه بزرگ است.

سردار جاویدان اذعان کرد: علیرغم جلسه ای که رهبر معظم انقلاب با نامزدها گذاشته بود، اما سران فتنه آنقدر غرق قول و قرارها و توهماتشان بودند که گمان می کردند حتماً انقلابی شکل خواهد گرفت و آن ها پیروز خواهند شد، اما در نهم دی ماه 88 مردم به خروش آمده و در پشتیبانی از اسلام، انقلاب و ولایت وارد خیابان ها شدند.

وی گفت: نهم دی 88 آزمونی بزرگ برای انقلابی گری بود، بسیاری در این آزمون پیروز و بسیاری هم رفوزه شدند.

سردار جاویدان با بیان اینکه خیلی ها برای این انقلاب آبرو گذاشتند، تاکید کرد: انقلاب ما از عاشورای حسینی سرچشمه گرفته و مبنایش ولایت پذیری و ولایتمداری است. همه باید حول محور ولایت حرکت کنیم، از تاریخ درس بگیریم که در آن دیده می شود، هرجا پشتیبان ولایت بودیم پیروز و هرجا نبودیم شکست خورده ایم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم است تا اهداف خود را عملی سازد، خاطر نشان کرد: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن تبعیت از ولایت، همراهی، انسجام و وحدت بین اقشار و اقوام است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان گفت: دشمن تمام قدرت خود را گذاشت و نتوانست در این سال بر ما پیروز شود، اما ادامه پیروزی ها، نیازمند هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری است.

برای مشاهده تصاویر این مراسم اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه