نوروزی: خدمات‌رسانی دهیاران محدود به تعطیلات نوروز نمی‌شود

زرین نامه: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان با بیان اینکه خدمات‌رسانی دهیاران محدود به تعطیلات نوروز نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آنها در طول سال به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.



به گزارش زرین نامه، حسن نوروزی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کمیته گردشگری روستایی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار داشت: دهیاران استان گلستان برای رضای حق تعالی و بدون دریافت حق‌الزحمه به مسافران نوروزی خدمت می‌کنند.

وی افزود: برخی از این دهیاران برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی به همراه همسر و فرزندان خود از صبح تا شب در کمپ‌های ثابت گردشگری روستایی حضور دارند.

خدمات‌رسانی دهیاران محدود به تعطیلات نوروز نمی‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان با بیان اینکه خدمات‌رسانی دهیاران محدود به تعطیلات نوروز نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آنها در طول سال به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

نوروزی با بیان اینکه دهیاران مانند سایر اقشار جامعه حق استفاده از تعطیلات نوروز را دارند، برپایی مجدد کمپ‌های ثابت گردشگری خسارت‌دیده از باد و باران چند روز گذشته را یکی دیگر از زحمات دهیاران برشمرد.

به گفته وی، شدت وزش باد به اندازه‌ای بود که برخی از کمپ‌ها از جا کنده شده بودند، لذا دهیاران استان بدون ترس از مشکلات با کار و تلاش بی‌وقفه کمپ‌های خسارت‌دیده را مجد برپا کردند.

دهیاران خدمت به مسافران را به مسافرت ترجیح می‌دهند

مسئول کمیته گردشگری روستایی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار داشت: دهیاران استان خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را بر مسافرت ترجیح می‌دهند.

نوروزی یکی دیگر از خدمات ارزشمند دهیاران به مسافران نوروزی را برگزاری 25 جشنواره نوروزی در 25 روستای استان ذکر کرد.

وی افزود: کمیته گردشگری روستایی به عنوان زیر مجموعه ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی فقط در استان گلستان فعالیت می‌کند.

جشنواره‌های نوروزی فقط در روستاهای گلستان برگزار می‌شوند

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان تصریح کرد: به تبع فعالیت این کمیته در استان گلستان 25 جشنواره نوروزی نیز در روستاهای استان گلستان برگزار می‌شود که بر این اساس به جرات می‌توان گفت این جشنواره نیز فقط در گلستان برگزار می‌شوند.

نوروزی تاکید کرد: برگزاری جشنواره‌های نوروزی در روستاها کار نو بوده و گلستان در این زمینه برای سایر استان‌ها الگو است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه