اسکان 2723 گردشگر در مدارس شهرستان علی آباد کتول

زرین نامه؛ رییس آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول گفت: 2723 مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی از ابتدای سال تا هشتم فروردین در مدارس شهرستان علی آباد کتول اسکان داده شده اند.

محمد پیری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه، بیان داشت: مدت اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در مدارس علی آباد کتول به دو تا سه شب رسیده و برخی مدت اقامت خود را تا پنج شب نیز تمدید کرده اند.

وی با اشاره به افزایش مسافران در سال جدید، اظهار داشت: در برخی شب ها به دلیل تراکم تعداد مسافران از ظرفیت های اسکان موقت با چادر در سالن مدارس و برون سازمانی نظیر دانشگاه علمی کاربردی، اداره بهزیستی، بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز آموزشی غیر دولتی استفاده شد.

پیری تصریح کرد: برای سهولت اسکان مسافران، دو مرکز اسکان در شهر فاضل آباد و علی آباد مستقر شده که به صورت شبانه روزی آماده خدمات دهی به گردشگران گرامی می باشند.

وی علی آباد کتول را دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی همراه با آب و هوای مناسب دانسته و افزود: به دلیل افزایش تعداد مسافران دو مدرسه دیگر به طرح اسکان نوروزی اضافه شده که با شروع موج دوم مسافرت ها، یک مدرسه به فاضل آباد و یک مدرسه به علی آباد به طرح اسکان نوروزی می پیوندد.

رییس آموزش و پرورش علی آباد کتول ضمن تشکر از فرماندار شهرستان، تشریح کرد: مدارس فعال در طرح اسکان نوروزی علی آباد کتول شامل عترت، قدس، شاهد، سمیه، حضرت فاطمه، فضیلت، ملاصدرا، رازی، قائم، بصیرت، نمونه دولتی فرهنگ، آیت الله خامنه ای و مدارس اسکان نوروزی فاضل آباد شامل: شهید مفتح، سید جمال و عصمت می باشد.

به گزارش زرین نامه: مدارس فدک در فاضل آباد و حاج قاسم آشوری در علی آباد کتول در موج دوم مسافرت ها به طرح اسکان نوروزی اضافه می شوند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه