دولت تدبیر و عیدی های شیرینش  !!!!

تاریخ ۱۶ الی ۲۳ آذر سال ۱۳۹۸ را باید در طول دوران روسای جمهور پس از انقلاب اسلامی به یادگار نوشت!!!!

درست در زمانی که اتحادیه اروپا با بیانیه های گاه و بی گاه و اعلام اینکه به زودی مجبور خواهیم بود از توافق کذایی و متوهّمانه برجام خارج شویم و مردم نیز با سخت ترین شرایط اقتصادی حداقل بیست سال اخیر کشور دست و پنج نرم میکنند و دقیقاً در برهه ای از زمان که عزم بسیار جدّی برای مبارزه با فساد در کشور گرفته شده تا دست رانت خواران و مفسدین قطع گردد،دولت دکتر روحانی به شکل ناگهانی تصمیم به گران کردن قیمت نان گرفت،آن هم نه ده درصد و پنج درصد که پنجاه درصد....

در کوچه و خیابان و مدرسه و مغازه صحبت از گرانی نان بود که درست در شب میلاد با سعادت رسول اکرم(ص)،دستان مبارک دولت ، عیدی دیگری را تقدیم ملت بزرگ ایران نمود!!

دوباره صحبت از سهمیه بندی بنزین شد!

جهش وحشتناک و بسیار زیاد قیمت بنزین از لیتری ۱۰۰۰ تومن به ۳۰۰۰ تومن، شاید دولت بگوید که بنزین سهمیه ای لیتری ۱۵۰۰ است امّا کیست که نداند سهمیه ۶۰ لیتری برای خودروها و بنزین غیر استاندارد داخلی چیزی در حدّ یک شوخی ست!

در مناظرات سال ۹۶ دکتر روحانی رئیس جمهور محترم فرمودند که:" گران شدن بنزین و پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی جز خسارت و ضرر و زیان چیز دیگری برای ملّت ندارد"، امّا نکته ی جالب اینجاست که هر دو را در یک شب و همزمان انجام دادند تا بار دیگر با وارد کردن تنش به بازار،سفره ی رانت خواران و مفسدین را پر برکت تر کنند.!

در باب مقایسه ی قیمت بنزین با سایر کشورهای جهان مخصوصاً کشورهای اروپایی هم که دکتر نوبخت سخن ها بسیار گفته اند که به عنوان مثال می توان به مقایسه قیمت بنزین مان با کشور سوییس اشاره کنیم که البتّه با دست جادویی جناب نوبخت،میزان درآمدمردم سوییس و ارزش پول کشورشان و مصرف سوخت خودروهایشان از آن حذف شده است.

حال باید دید اصلاح طلبانی که گرانی نان و بنزین را مانند پُتک بر سر محمود احمدی نژاد و اصولگرایان و زمین و زمان فرود آوردند چه پاسخی برای این حرکت انتحاری دولت مورد حمایتشان دارند!!!!

 

#درست_انتخاب_کنیم