راهیان نور راهی برای مقابله با جنگ نرم دشمن/ اعزام خواهران بسیجی علی آباد کتول به سفر راهیان نور

زرین نامه: فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول گفت: صبح امروز بیش از 300 خواهر بسیجی به سفر راهیان نور سرزمین های جنوب اعزام شدند.

سرهنگ سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: در سال گذشته برگزاری برنامه های با شکوهی نظیر رزمایش بزرگ بصیرت حسینی، برنامه های دفاع مقدس، دهه ی فجر و اعزام راهیان نور در رده ها و اقشار مختلف نشانه همبستگی و علاقه مندی مردم به حفظ و نشر آرمان های انقلاب و فرهنگ جهاد و شهادت است.

راهیان نور راهی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: جنگ نرم یک تهدید جدی از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب برای تهدید مردم ایران است.

موسوی با بیان اینکه دشمن در بحث تهدیدات جنگ سخت و نیمه سخت به برکت خون شهدا شکست خورد، تصریح کرد: دشمن با بکارگیری رسانه های ارتباط جمعی و قوای فکر خود چشم طمع به انقلاب اسلامی ما دوخته است که وظیفه ما در مقابله با این طمع ورزی حفظ روحیه شهادت طلبی، افزایش بصیرت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: وظیفه ما در این مقطع از زمان حفظ روحیه شهادت طلبی، الگو گیری از شهدا و آشنایی با فرهنگ جبهه از طریق حضور در سفرهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه علی آباد کتول با بیان اینکه مقام معظم رهبری از اعزا م راهیان نور راضی و خرسند بوده اند، خاطر نشان کرد: لازمه ی مقابله با جنگ نرم تمام عیار دشمن انجام کارهای فرهنگی می باشد که ما در سطح شهرستان با اعزام خواهران و برادران بسیجی به سفر راهیان نور و برگزاری حلقه های معرفتی صالحین وظیفه خود را انجام می دهیم.

موسوی اظهار داشت: تحریم اقتصادی جنگ دیگری از سوی دشمنان قسم خورده کشور است که با به فرمایش مقام معظم رهبری این سال به شعار حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نام گرفت.

وی افزود: بسیج با تمام توان خود برای لبیک به پیام مقام معظم رهبری برای حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات پای صندوق های رای وارد خواهد شد.

موسوی ادامه داد: در بحث حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی نیز با اجرای طرح ها در سطح حوزه ها و حمایت از بسیجیان در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با قدرت وارد خواهیم شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه