اقامت بیش از 5300 نفر گردشگر در علی آباد کتول

زرین نامه: دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای شهرستان علی آباد کتول گفت: طی روز های 29 اسفند 91 تا هفتم فروردین 92 بیش از 5 هزار و 300 نفر در این شهرستان اقامت کرده اند.

یاسر قندهاری عصر دیروز در گفتگو با خبرنگار زرین نامه در ستاد تسهیلات علی آباد کتول بیان داشت: از این تعداد 2 هزار و 723 نفر در مدارس، 2 هزار و 577 نفر در هتل ها و پانسیون ها و بیش از 1000 نفر در کمپ های موقت و سایر مراکز اقامت کرده اند.

وی با اعلان اقامت افزایش اقامت مسافران به دو تا سه شب و برخی تا چهار شب، اظهار داشت: امیدواریم با آغاز موج دوم مسافرت ها، میزان اقامت مسافران در شهرستان علی آباد کتول بیشتر از پیش شود.

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای علی آباد کتول گفت: بیش از 2000 نفر از 29 اسفند 91 تا روز هفتم فروردین 92 از موزه های تاریخ طبیعی و مردم شناسی شهرستان بازدید کردند.


قندهاری افزود: در روستاهای هدف گردشگری، کمیته گردشگری روستایی با همکاری دهیاری و شوراهای روستا با ارائه خدمات اسکان در منازل مسکونی سنتی و اجرای موسیقی های محلی، غذاهای سنتی پذیرای مسافران و علاقه مندان به روستاهای علی آباد کتول هستند.

وی در پایان اعلان داشت: جشنواره غذاهای محلی و صنایع دستی 10 صبح روز شنبه 10 فروردین با همکاری ستاد تسهیلات سفر، کمیته گردشگری روستایی، شورا و دهیاری روستای بلوک غلام و حضور مسئولین شهرستانی، هنرمندان و مردم در مدرسه ابتدایی این روستا برگزار می شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه