نامه فعال اجتماعی و سیاسی شهرستان علی آباد کتول به آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در خصوص فساد در انتخابات

به گزارش زرین نامه به نقل از گرگان پرس یکی از فعالین اجتماعی و سیاسی شهرستان علی آباد کتول طی نامه ای به آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در خصوص فساد در انتخابات بویژه این شهرستان مواردی را یاد آوری و خواستار ورود قوه قضائیه به این پرونده شد.

متن نامه این جوان انقلابی و فرزند یادگار دفاع مقدس پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

احتراما ضمن عرض خوش آمد گویی نسبت به سفر حضرتعالی به استان گلستان، همانطور که مستحضرید، استان گلستان، استان ولایت مدار و شهید پرور که بالغ بر 4 هزار شهید گلگون کفن به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

آرزوی توفیق روز افزون جنابعالی در توسعه عدالت اسلامی و مبارزه با فساد را از خدای متعال خواستارم به استحضار میرساند متاسفانه فساد تبدیل به یک شبکه درهم تنیده در کشور شده است و نیازمند یک عزم انقلابی و الهی برای از بین بردن آن است که با اقدامات اخیر و موثر حضرتعالی در قوه قضائیه امید های بسیار خوب آن در ریشه کنی فساد نمایان شده است.

با توجه به اینکه خرید و فروش رأی در بعضی ‌مناطق کشور به ‌امری عادی تبدیل شده و برخی از مسئولان رغبتی برای مقابله با آن ندارند و همینطور نامزدهای انتخاباتی برای رسیدن به کرسی نمایندگی از پول های فراوان و باد آورده ای که منبع مالی شفافی ندارند جهت خرید و فروش آرا استفاده می‌کنند که آسیب جدی به بدنه اعتماد اجتماعی نظام دارد و نیز باور باور داریم، چنین نمایندگانی مدیون اشخاص و جناح هایی هستند که باید بدهکاری خود را به آنها توسط زیر پا گذاشتن قانون و آرمان های انقلاب، پرداخت کنند.

با در نظر گرفتن اینکه در حال حاضر زمام امور دستگاه قضا به عهده حضرتعالیست انتظار داریم جلوی ورود پولهای کثیف و خرید و فروش آشکار رای در پشت صندوق های آرا در کل کشور، استان گلستان و بویژه شهرستان علی آباد کتول را بگیرید تا شاهد یک مجلس پاک باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جوان انقلابی و فرزند یادگار هشت سال دفاع مقدس آرش گوکلانی

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه