مسابقات «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در روستای محمد آباد کتول+ تصاویر

اولین رویداد ورزشی یاد بود «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در روستای محمد آباد کتول شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

 به گزارش زرین نامه؛ محمد میردیلمی رئیس شورای ورزشی روستای محمدآبادکتول در حاشیه این مسابقات با اشاره به برگزاری اولین رویداد ورزشی یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان علی آبادکتول در این روستا، گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت رشادت ها و جانفشانی های این سردار غیور ایران اسلامی به همت شورای ورزشی روستای محمد آبادکتول و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستا و سینما ارشاد این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در صدد هستیم همه ساله این مسابقات را با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای محمدآبادکتول برگزار کنیم.

میردیلمی با اشاره به برنامه هایی که در حاشیه این مسابقات برگزار شد، افزود: در این رویداد ورزشی حجت الاسلام شیخ علیرضا دیلم رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس در خصوص رفتار، کردار و منش پهلوانی و شجاعت سردار سلیمانی سخنانی را ایراد داشتند.

رئیس شورای ورزشی روستای محمد آباد کتول خاطر نشان کرد: در این مسابقات تیم «شهید جانعلی دیلم» به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های «شهید سید محمود دیلم کتولی»، «حسن دنکوب» و تیم «شهدای محمد آباد کتول» نیز به ترتیب توانستند به مقام های دوم تا چهارم دست یابند.

 به گزارش زرین نامه؛ این مسابقات با حضور اسفندیاری پور شهردار علی آباد کتول، حاتمی رئیس شورای اسلامی شهر علی آباد کتول، گزمه عضو شورای اسلامی شهر فاضل آباد، محمد دینکو رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کمالان برگزار شد.

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

varzesh1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه