معرفی برگزیدگان جشنواره کشوری شعار کوتاه با محوریت رونق تولید

به گزارش زرین نامه به نقل از ماهنامه مشروح اخبار: داوری آثار ارسال شده به جشنواره کشوری شعار کوتاه به پایان رسید و نفرات برتر معرفی این جشنواره معرفی شدند. مهراوه وحدتی از دبستان آوای علم،  افروز جهاندیده از استان فارس و فاطمه برزگر از دبیرستان سما به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

یوسف حسینی مدیر دبیرستان شاهد متوسطه دوره اول هدف از برگزاری این جشنواره را در وهله اول تلاش برای حمایت از کارگر، کالای ایرانی و در مجموع اقتصاد کشور عنوان و گفت: برای داشتن کشوری آباد و مستقل باید به اقتصاد توجه ویژه ای داشت و هر قدر بتوانیم دانش آموزان و در مجموع نسل جوان را با ضرورت حمایت از اقتصاد ایرانی آشنا کنیم ، در سال های بعد قطعاً شاهد پیشرفت کشور در عرصه های مختلف خواهیم بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در سال های اخیر توجه ویژه ای به مقوله اقتصاد داشتند و همین امر باعث شد تا با برگزاری این مسابقه در سطح کشور، علاوه بر تلاش در جهت گام برداشتن در مسیر منویات مقام معظم رهبری ، دانش آموزان استعدادهای خودشان را نیز به منصه ظهور بگذارند. در این دوره از مسابقه که در حدود 400 نفر از دانش آموزان ، فرهنگیان و اساتید دانشگاه سراسر کشور شرکت کردند، شعارهایی با مضامین بسیار جالب و عمیق به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که حقیقتاً امر داوری بسیار سخت بود. در پایان ضمن تشکر از همه دانش آموزان و مدیرانی که در دانش آموزان را به شرکت در این جشنواره ترغیب نمودند به ویژه مدیریت محترم دبیرستان پروین اعتصامی، دبیرستان سما، دبستان آوای علم و ... امیدواریم که این جشنواره در سال های بعد با موضوعات و محورهای دیگر برگزار کنیم. این جشنواره با حمایت هتل کانیار و پژوهشسرای دانش آموزی شهید دکتر صادقی برگزار گردید. 

مهراوه وحدتی

مهراوه وحدتی دبستان آوای علم ( نفر اول)

photo ۲۰۲۰ ۰۱ ۲۹ ۰۶ ۴۰ ۲۹

افروز جهاندیده استان فارس ( نفر دوم)

photo ۲۰۲۰ ۰۱ ۲۹ ۰۶ ۳۹ ۴۱

فاطمه برزگر از دبیرستان سما ( نفر سوم)

انتهای پیام

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه