ضرورت اطلاع رسانی شفاف در خصوص کرونا توسط مسئولان شهرستان

متاسفانه در طول روزهای گذشته تنها شاهد انتشار تصاویری از برگزاری جلسات در برخی نهاد ها و سازمان ها بودیم که محتوی و تصمیمات این جلسات کما فی السابق بر عموم مردم پوشیده است!

به گزارش زرین نامه: با گذشت حدود دو هفته از شیوع کرونا و بستری شدن و حتی فوت تعدادی از شهروندان، ارائه توضیحات و ارائه آمار شفاف و اخبار دقیق در خصوص شیوع این بیماری در شهرستان، از سوی مسئولان شهرستان و مقامات بهداشتی بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. هر چند از آخرین نشست خبری مسئولان بهداشت و درمان شهرستان سال ها می گذرد، ولی این روزها که جو شایعات و برخی کمبودهای ملزومات بهداشتی در شهر و حتی بیمارستان و ... نگرانی هایی را برای مردم به وجود آورده است، برگزاری یک نشست خبری یا مصاحبه مسئولان در این خصوص امری ضروری و واجب است.
به هر روی انتشار پراکنده و جویده اخبار از گند زدایی توسط شهرداری ، اهدای مبالغ و ملزومات پزشکی و بهداشتی اهدایی به بیمارستان و سایر اقدامات مثبت در موازات اخبار غیر واقعی و کذب در فضای بی در و پیکر تلگرام و اینستاگرام ، زیبنده مردم این شهر نیست و دوستان باید بدانند افکار عمومی منتظر انتشار اخبار مثبت و اعلام اقدامات انجام شده از طریق منابع رسمی خبری هستند. اقدام حرفه ای و به موقع در چنین شرایطی قطعاً وحدت بخش و امید آفرین خواهد بود و بدون شک می تواند در افزایش روحیه مردم و همکاری با نهادهای بهداشتی موثر باشد.
اما متاسفانه در طول روزهای گذشته تنها شاهد انتشار تصاویری از برگزاری جلسات در برخی نهاد ها و سازمان ها بودیم که محتوی و تصمیمات این جلسات کما فی السابق بر عموم مردم پوشیده است!
امید است مسئولان محترم شهری از انجام مصاحبه و ارائه اخبار و آمار شفاف در خصوص مبتلایان و فوتی ها ، اقدامات انجام شده ، انتظار از مردم و .... پیشقدم شده و ضمن اطلاع رسانی از رسانه های رسمی شهرستان، راه را برای نشر اخبار کذب و غیر واقعی مسدود کرده و ضریب اطمینان و اعتماد عمومی در جامعه را افزایش دهند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه