دستگیری سارقان مسلح در علی آباد کتول

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول از شناسایی و دستگیری سارقان مسلح که مبادرت به سرقت طلا از یک منزل مسکونی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ الیاس تازیکه اظهار کرد در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه اظهار کرد: سارقان مسلح که با صورت های پوشیده در ساعت سه نیمه شب وارد یک منزل مسکونی شده،  با خشونت اقدام به سرقت طلاجات نموده و متواری شدند.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی بلافاصله پس از اطلاع از سرقت در محل حادثه حضور یافته و اقدامات پلیسی خود را جهت دستگیری سارقان آغاز نمودند. با انجام تحقیقات میدانی و شگرد های تخصصی سارقان در کمتر از 5 ساعت شناسایی و دستگیر شدند. از این باند تبهکار4 نفره یک قبضه اسلحه کمری، یک قبضه سلاح وینچستر، مقادیری فشنگ و چند کارد و قمه و النگوهای سرقتی به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.  سارقان که به هیچ عنوان فکر نمی کردند در این مدت کوتاه دستگیر شوند تا کنون به انجام چندین فقره سرقت اعتراف نموده و ادامه تحقیقات از آنها نیز ادامه دارد.

سرهنگ تازیکه ضمن اعلام این مطلب که پلیس در برخورد جرائم خشن هیچ مماشاتی ندارد افزود : امنیت مردم خط قرمز پلیس محسوب می شود و پلیس برای ایجاد امنیت در شهر و روستا ها از هیچ کوششی فرو گذارنخواهد کرد.

رئیس نیروی انتظامی شهرستان ضمن اعلام این مطلب که  پلیس همواره پشتیان و ضامن امنیت جامعه است از مردم خواست ضمن حفظ هوشیاری در مواجهه با موارد مشکوک، ایمنی و خود مراقبتی را نیز در دستور کار قرار دهند و به منظور گسترش امنیت در سطح جامعه هر حرکت مشکوک را به پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه