پیشرفت در جامعه اسلامی مرهون تفکر بسیجی است

زرین نامه: کارشناس مسائل سیاسی در گرگان گفت: پیشرفت در جامعه اسلامی مرهون تفکر بسیجی و مدیریت جهادی است.



به گزارش زرین نامه، سید قربان سیاه‌بالایی ظهر امروز در جمع نخبگان بسیجی در گرگان اظهار داشت: اگر تفکر بسیجی در مدیریت‎های نظام نهادینه شود هیچ وقت مشکلی در کشور دیده نخواهد شد، اما مشکل اینجاست که هنوز این تفکر در جامعه فراگیر نشده است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان طرفداران تفکر بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: بازنشستگان با کوله‎بار تجربیاتی که دارند می‎توانند در میدان‎های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... وارد شوند و به این ملت خدمت کنند که نباید فرصت خدمتگزاری از آنها سلب شود.

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان یادآور شد: باید به افراد باتجربه کمک کنیم تا تفکر بسیجی را در جامعه اسلامی فراگیر کنند تا دیگر ناظر این همه مشکلات در جامعه نباشیم.

بازنشستگان هنوز انگیزه خدمت در عرصه‎های مختلف را دارند

سیاه‎بالایی با تصریح اینکه در برخی محافل شنیده می‎شود بازنشستگان نباید وارد عرصه‎های اجتماعی و سیاسی شوند، متذکر شد: کسانی که این عقیده را دارند باید اعتراف کنند که شناخت کافی نسبت به این پیشکسوتان ندارند چرا که این قشر از جامعه، گنجینه پربهایی هستند که باید از اندوخته‎های چندین ساله آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان هنوز انگیزه خدمت در عرصه‎های مختلف را دارند، ابراز داشت: چرا نمی‎خواهیم باور کنیم که بازنشستگان می‎توانند همانند گذشته خدمتگزارانی برای مردم و انقلاب باشند مخصوصا کسانی که سال‎های سال در سخت‎ترین موقعیت‎ها برای انقلاب اسلامی خدمت کردند و در بحرانی‎ترین زمان، مدیریت جهادی داشتند چنانچه دنیا از شنیدن آن متحیر مانده است.

اقدامات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در حال حاضر در دانشگاه‎های دنیا تدریس می‎شود

این کارشناس مسائل سیاسی در گرگان اضافه کرد: اقدامات درخشان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس مانند گذشتن از اروند، تصرف شهر فاو، گذشتن از انواع موانع در عملیات کربلای پنج آن هم در تاریکی شب و زیر انواع آتش دشمن از جمله افتخاراتی بوده که در حال حاضر در دانشگاه‎های دنیا تدریس می‎شود.

تفکر بسیجی باید در جامعه ترویج و فراگیر شود

سیاه‎بالایی خاطرنشان کرد: کسانی که در زمان بحران توانستند جامعه را مدیریت کنند به مراتب در زمان غیر بحران می‎توانند کشور را مدیریت و ایده‎های هشت سال دفاع مقدس را به منصه ظهور برسانند و کارهای ناممکن را همانند دوران دفاع مقدس، ممکن کنند.

وی در پایان اذعان داشت: تمام پیشرفت‎های به دست آمده در عرصه‎های مختلف برگرفته از تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس است که این مهم باید در جامعه ترویج و فراگیر شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه