توزیع 1000 بسته نوشت افزار میان دانش آموزان نیازمند علی آباد کتول+ تصاویر

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه علی آباد کتول از توزیع 1000 بسته نوشت افزار در قالب کمک مؤمنانه میان دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ مجید زمانی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: پویش مردمی رضوان با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار شهرستان علی آباد کتول راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این روزها در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و باید دست به دست هم دهیم تا از مشکلات عبور کنیم، گفت: این پویش مردمی در قالب کمک مؤمنانه با همکاری سپاه پاسداران، قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی امام (ره)، بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، شهرداری و شورای شهر، گروه های جهادی و مؤسسات خیریه علی آباد کتول، 1000 بسته شامل کیف مدرسه و نوشت افزار، کتاب راه شهید سردار قاسم سلیمانی و ماسک تهیه و میان دانش آموزان کم برخوردار و نیازمندی که از طرف مدارس، خیریه ها، اداره بهزیستی و مردم معرفی شده بودند، توزیع شد.
زمانی با اشاره به هدف از راه اندازی این پویش مردمی، تاکید کرد: ما در کنار هم تلاش می کنیم تا هیچ کودکی به دلیل مشکلات اقتصادی حسرت نکشد و از تحصیل محروم نشود.

nevesht1nevesht1nevesht1nevesht1nevesht1nevesht1nevesht1nevesht1nevesht1

nevesht1

nevesht1nevesht1nevesht1nevesht1nevesht1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه