افتتاح مدرسه 2 کلاسه در روستای کرد آباد+ تصاویر

مدرسه 2 کلاسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای گلستان و اداره کل نوسازی مدارس استان در روستای کردآباد شهرستان علی آباد کتول افتتاح شد.

به گزارش زرین نامه؛ آیین افتتاح مدرسه دو کلاسه روستای کردآباد با حضور سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای گلستان، گوهری مدیرکل آموزش و پرورش و لیوانی مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولان ادرات و نهادهای شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

یاسر لیوانی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان در این مراسم با اشاره به مشارکت 65 درصدی خیرین در ساخت مدارس استان، گفت: امسال 31 پروژه شامل 172 کلاس با اعتبار 105 ملیارد تومان در استان ساخته شد.
وی با اشاره به همکاری سپاه نینوای گلستان در ساخت و نوسازی مدارس استان، اظهار کرد: در دو- سه سال اخیر با همکاری سپاه، 15 مدرسه (31 کلاس درس) که بیشترشان در مناطق محروم بود، ساخته شد.
لیوانی همچنین با اشاره به ساخت مدرسه دو کلاسه روستای کردآباد، افزود: این پروژه نیز با 133 متر مربع بنا و 200 متر مربع محوطه سازی با اعتبار 450 میلیون تومان، به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان ساخته شد.
سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز در این مراسم، یکی از رسالت های عمده سپاه پاسداران را محرومیت زدایی دانست و گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان گلستان، تا کنون4 هزار و 723 پروژه عمرانی و غیر عمرانی با مشارکت خیرین و بعضی دستگاه ها و با اعتبار 45 میلیارد تومان در استان اجرا کرده که از این تعداد2 هزار و 863 مورد آن عمرانی بوده است.
وی با بیان اینکه یک هزار و 767 واحد مسکونی در منطقه سیل زده گمیشان با مشارکت خیرین، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شد، افزود: به تازگی نیز 5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته است که به زودی از این اعتبار بسته به نیاز در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برای ساخت پروژه هایی همچون زهکشی زمین های کشاورزی، جاده بین المزارع، حوزه علمیه، خانه عالم، حوزه علمیه، فضای آموزشی و غسالخانه استفاده می کنیم.
ملک شاهکویی با اشاره به بهره برداری از مدرسه دو کلاسه در روستای کردآباد شهرستان علی آباد کتول، گفت: هرجا که نیاز به خدمت باشد، سپاه پاسداران در آنجا حضور دارد. ما در سیل، زلزله و جنگ جزو اولین نفراتی هستیم که وارد می شویم و تا کار خدمت رسانیمان تمام نشود هم از محل حادثه خارج نمی شویم.

 

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

Madrese1

گزارش تصویری و خبر: نرگس تجری

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه