پارک کودک روستای کردآباد افتتاح شد+ تصاویر

در دومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه های بخشداری مرکزی علی آباد کتول به طور متمرکز در روستای کردآباد برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ آیین افتتاح متمرکز پروژه های بخش مرکزی علی آباد کتول همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان علی آباد کتول در محل پروژه پارک کودک روستای کردآباد برگزار شد.

بخشداری مرکزی علی آباد کتول در این مراسم با بیان اینکه پارک کودک روستای کردآباد در زمینی به مساحت 1800 متر مربع احداث شد، افزود: در مرحله اول 1000 مترمربع از این پارک با اعتبار 150 میلیون تومان بهسازی و تجهیز شد.  

 سید ابراهیم رضوی همچنین با اشاره به پروژه های دهه مبارک فجر امسال بخشداری مرکزی علی آباد کتول گفت: در دهه مبارک فجر امسال، 20 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در سطح روستاهای بخش مرکزی با اعتبار یک میلیارد و321 میلیون تومانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی پروژه پارک کودک روستای کرد آباد، آسفالت و بتن ریزی معابر، پیاده رو سازی، جدول و کانال دفع آب های سطحی و احداث سرعت گیر در روستاها را از جمله پروژه های این بخش برشمرد و افزود: از تعداد کل پروژه های بخش مرکزی،11 پروژه به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 9  پروژه نیز آغاز می شود که در مجموع 6 هزار و 324 هزار خانوار از این پروژه ها بهره مند می شوند.
 

kordabad1

kordabad1

kordabad1

kordabad1

kordabad1

kordabad1

kordabad1

kordabad1

kordabad1

kordabad1

kordabad1

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه