14 زوج فاضل آبادی روانه خانه بخت شدند+ تصاویر

جشن ازدواج آسان و آیین اهداء 14 سری جهیزیه سفر به مشهد مقدس در شهر فاضل آباد برگزار شد تا 14 زوج جوان زندگی مشترک خود را آسانتر آغاز کنند.

به گزارش زرین نامه؛ جشن ازدواج آسان و آیین اهدا 14 سری جهیزیه و 14 زوج جوان به همت سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول، حوزه علمیه خاتم الاوصیاء، مراکز نیکوکاری و خیرین این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه این مراسم گفت: جشن ازدواج آسان و اهداء جهیزیه به زوج های جوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم ترویج ازدواجی آسان و در عین حال زیبا و معنوی همچون بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) است.
زینب اسفندیاری از کارشناسان فرهنگی علی آباد کتول نیز گفت: با توجه قرارگیری مشکلات اقتصادی در مسیر ازدواج جوانان، تصمیم گرفتیم جشن ازدواج آسان را در این شهرستان برگزار کنیم تا زوج های جوان با نگاه به زندگی الگوهای ارزشمندی همچون حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، راحتتر بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
یکی از تازه دامادهای این مراسم هم در گفت و گو با خبرنگار ما اذعان کرد: ما این انتخاب را داشتیم که همچون حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) زندگی ساده و بدون تشریفات را آغاز کنیم که از این انتخاب بسیار خوشحال هستم.

ezdevajasan2

ezdevajasan2

ezdevajasan2

ezdevajasan2

ezdevajasan2

ezdevajasan2

ezdevajasan2

ezdevajasan2

ezdevajasan2

ezdevajasan2

 

عکس: احمد قربانی

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه