معارفه چهارمین فرماندار «روحانی» در علی آباد کتول/ «سوخته سرایی» رفت، «جمالی» آمد

در حالی که حدود 5 ماه تا پایان دولت دوازدهم باقی مانده است، سوخته سرایی سرپرست 7 ماهه فرمانداری علی آباد کتول جای خود را به جمالی فرماندار جدید داد تا در ماه های باقیمانده از دولت روحانی، این شهرستان را مدیریت کند.

به گزارش زرین نامه؛ دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول در سال 99 در حالی برگزار شد که محسن سوخته سرایی سرپرست فرمانداری این شهرستان جای خود را به مجتبی جمالی می داد.
احسان مکتبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اسماعیل عبداللهی مشاور استاندار و حمیدرضا ملک حسینی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز به این جلسه آمدند تا پیام قدردانی هادی حق شناس استاندار از زحمات 7 ماهه سوخته سرایی را به وی تقدیم و حکم مسئولیت فرمانداری این شهرستان را هم از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور، به جمالی اعطاء کنند.
سوخته سرایی سرپرست سابق فرمانداری علی آباد کتول که برای بیان عملکرد 7 ماهه خود این جلسه پشت تریبون رفته بود، تعامل با دستگاه ها، کسب رتبه دوم امنیت در استان، پیگیری احداث دو کارخانه بزرگ ماهوت شمال و فولاد رسام گلستان در شهرک صنعتی و اجرای طرح کمک های مومنانه در چندین مرحله را از اقدامات خود در این مدت برشمرد و گفت: این فعالیت ها و اقدامات با همکاری خوب نماینده محترم، ادارات، نهادها، ائمه جمعه و جماعات، مردم و خیرین شهرستان انجام شد که از همه ی آن ها قدردانی می کنم.
عبداللهی معاون استاندار نیز در این جلسه گفت: مهندس سوخته سرایی در این مدت کوتاه در حوزه فرمانداری به خوبی عمل کرد و قطعا از وجود ایشان در مناصب دیگر استفاده می کنیم. آقای جمالی نیز با کارنامه ی درخشان مدیریتی برای این مسند خطیر انتخاب شد که امیدواریم ایشان با توانمندی های خود چنان بدرخشند که همه ی ما به این انتخاب و انتصاب افتخار کنیم.
مکتبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این جلسه با اشاره به تغییر فرماندار در دو شهرستان علی آبادکتول و گالیکش، گفت: نباید هیچ یک از مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی، دلبسته میز و جایگاه مدیریتی باشند. همه برای خدمت به مردم آمده ایم و این یک رسم است که یک روز می آییم و روزی هم باید این مسند را به دیگری بسپاریم. مهم این است که چند صباحی که در مسند خدمتگزاری هستیم از خود عملکرد و نام نیکو به جای بگذاریم.
جمالی فرماندار جدید علی آباد کتول هم گفت: خداوند سبحان را شاکرم که توفیق خدمت به مردم عزیز و انقلابی شهرستان علی آباد کتول را نصیب بنده کرد و امیدوارم با همراهی همه مدیران و مردم شریف، بتوانیم در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه این شهرستان، گام برداریم.
وی با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعتی، اظهار کرد: شهرک صنعتی و نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد کتول نیز در استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. همچنین علیرغم کثرت در قومیتی، مذهبی و سیاسی که دارد، اما از لحاظ نیروی انسانی نیر در سطح استان جایگاه مناسبی دارد و این نشانه ی بلوغ فکری و سیاسی و درک متقابل بالا در علی آباد کتول است.
وی با درخواست همکاری از ائمه جمعه، دستگاه ها و نهادهای شهرستان برای پیشبرد اهداف، تاکید کرد: اعتقاد دارم باید همه مدیران دستگاه های اجرایی در این برهه زمانی که به دلیل تحریم های ظالمانه، مردم عزیزمان از مشکلات اقتصادی رنج می برند، با پاسخگویی به موقع و اخلاق مناسب، مردم و ارباب رجوع را اقناع کنند و به گونه ای با آن ها رفتار کنند که احساس آرامش، امید و امنیت داشته باشند.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد، حسن هدایتی، محسن سوخته سرایی و مجتبی جمالی افرادی بودند که در دولت 8 ساله روحانی، مدیریت فرمانداری شهرستان علی آباد کتول را عهده دار شدند که البته محسن سوخته سرایی به عنوان سرپرست فعالیت داشت.

 moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

moarefeh1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه