جمالی: شعار سال با مدیریت جهادی محقق می شود/ خط و نشان «نوروزی» برای مدیران کم کار

فرماندار علی آباد کتول با اشاره به ناکارآمدی سبک های مدیریت عادی در تحقق شعار سال، رونق تولدی را نیازمند مدیریت جهادی دانست و نماینده مردم علی آباد کتول نیز با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال در کاهش فشار اقتصادی بر مردم، گفت: نام مدیران کم کار وناکارآمد را در صحن مجلس و وزارتخانه مطبوعشان اعلام کنم.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول در اولین جلسه شورای اداری سال 1400 این شهرستان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد، با اشاره به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها عنوان شد، اظهار کرد: قاطعیت مدیران دستگاه های اجرایی در رفع موانع، رونق تولید را به دنبال دارد.
منابع بیت المال در مسیر درست هزینه شود

shora1

وی در ادامه اذعان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران از لُوس آدم های فاسد پاک شد و به برکت خون شهیدان، زمینی پاک در اختیار ما قرار گرفت که باید حرمت آن را نگاه داریم و برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی و معیشتی مردم بسیار تلاش کنیم.
مهدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نصب بنرهای تبریک انتصاب و یا قدردانی از مدیران در سطح شهرستان گفت: مردم نسب به هزینه نصب این بنرها از محل بیت المال اعتراض دارند. منابع بیت المال سهم همه ی مردم است و باید درست و بجا هزینه شود.

تزریق واکسن کرونا به گروه های پرخطر در علی آباد کتول

shora1

دکتر تاج بردی نظری رییس مرکز بهداشت علی آباد کتول نیز در این جلسه گفت: پروژه اورژانس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) که مدتی رها شده بود، با حمایت و پیگیری آقای نوروزی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دوباره آغاز شد که امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا در این شهرستان از تاریخ 23 بهمن سال گذشته، گفت: در فاز اول واکسن کرونا برای 140 نفر از پرسنل بیمارستان، بیماران دیالیزی و تالاسمی، جانبازان، پاکبانان شهرداری و افرادی که با بیماران کرونایی ارتباط دارند، تزریق شد.
نظری با قدردانی از همکاری سپاه پاسداران، پایگاه های مقاومت بسیج، جمعیت هلال احمر و بهورزان شبکه بهداشت، اظهار کرد: طرح غربالگری محله به محله برای شناسایی بیماران کرونایی و پیشگیری از گسترش این بیماری، در 3 مرحله انجام شد.
وی افزود: در این طرح بیش از 121 هزار نفر غربالگری شدند.

مسیر دریافت مجوز برای سرمایه گذاران را تسهیل می کنیم

shora1

نقی طبرسا رییس اداره گردشگری علی آباد کتول هم در این جلسه با اشاره به فعالیت های ستاد خدمات نوروزی این شهرستان، اظهار کرد: علی آباد کتول دارای 23 روستای مسافر پذیر است و باید خانه های مسافر در آن ها دارای مجوز و سازماندهی شود.
وی در ادامه با اشاره به شعار سال گفت: سرمایه گذاران حوزه زیرساخت های گردشگری باید از 14 دستگاه مجوز دریافت کنند. پیشنهاد ما این است که دبیرخانه ای در اداره میراث فرهنگی راه اندازی شود و همه ی دستگاه های مربوطه هفته ای یک بار در آن حاضر شوند تا از مسیر فعالیت آن ها، مانع زدایی کنیم.

کتاب شهدای شهرستان در مسیر تدوین

shora1

سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول نیز در این جلسه با اشاره به تدوین کتاب شهدای شهرستان گفت: برای تدوین و چاپ این کتاب ارزشمند، به حمایت مالی و معنوی ادارات شهرستان نیاز داریم.
توزیع 40 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
وی در ادامه سخنان خود از همکاری خیرین، اداره صمت، کمیته امداد، بهزیستی و اتاق اصناف در تهیه 40 هزار بسته معیشتی (از آغاز شیوع بیماری کرونا تا کنون) و توزیع میان نیازمندان این شهرستان قدردانی کرد.
زمانی با تاکید بر لزوم امید آفرینی میان مردم، گفت: اجرای 21 پروژه محرومیت زدایی همچون ساخت واحد مسکونی برای معلولین، آب رسانی، ساخت مدرسه و غسالخانه از جمله پروژه های سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در سال گذشته است که با همکاری ادارات ذیربط و خیرین اجرا شد.

مدیران کم کار را معرفی می کنم/ ذی نفع پروژه ماهوت شمال و رسام فولاد نیستم

shora1

رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مدیریت هوشمند رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، گفت: امروز باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم، اما برخی به جای تشویق سرمایه گذاران، حتی گزارش های کذبی هم به تهران فرستاده اند. در پروژه ماهوت شمال و رسام فولاد اگر ذره ای بنده ذی نفع بوده ام در افکار عمومی مطرح کنند. هدف ما در حمایت از این پروژه ها، کاهش آمار بیکاری است که معضلاتی همچون طلاق، اعتیاد و خودکشی را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه هیچ هلدینگی در استان ما سرمایه گذاری نکرده است، تاکید کرد: روند کسب مجوز برای سرمایه گذاری در استان آسان تر شود. نباید سرمایه گذار برای دریافت استعلام ها، پشت درب ادارات گیر نکند.
رحمت اله نوروزی اذعان کرد: با خدای خود عهد بسته ام نام مدیرانی که در روند پیشرفت استان کم کاری کنند را در وزارتخانه مربوط آن ها و صحن مجلس اعلام می کنم و در این خصوص با کسی تعارف ندارم.
لزوم بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در شهرستان

shora1

مجتبی جمالی فرماندار علی آباد کتول که آخرین سخنران این جلسه بود، با تاکید بر امیدبخشی میان مردم، گفت: توفیق دولت، سربلندی نظام است. در کنار نواقص و ایراداتی که هست، کارهای خوبی هم انجام شده که باید به مردم اطلاع داده شود.
وی در ادامه با تاکید بر ظرفیت رسانه ها، اذعان کرد: از روابط عمومی فرمانداری خواسته ام که شورای روابط عمومی ادارات راه اندازی شده و میزان عملکرد هر اداره و ارتباطش با رسانه ها گزارش شود.
جمالی افزود: در تجربه های کاری ام دیده ام، بیان عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی از طریق رسانه ها، مردم را امیدوارتر و همراهی آن ها را با نظام، بیشتر می کند.
فرماندار علی آباد کتول در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال های متمادی موضوع اقتصاد را به عنوان شعار سال انتخاب می کنند، گفت: شعار سال، با سبک مدیریت عادی محقق نمی شود. باید مدیریت ما جهادی و با برنامه باشد.
جمالی تصریح کرد: بسیاری از پروژه ها به دلیل نداشتن برنامه ریزی صحیح، پرهزینه انجام شده است.
وی گفت: مردم از ما توقع معجزه ندارند، ولی انتظار دارند اعتبارات درست هزینه شود و یا اگر کاری بدون اعتبار قابل انجام است، حتماً انجام شود.

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

 
انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه