آیین بزرگداشت «روز بصیرت» در علی آباد کتول+ تصاویر

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، مسئولان ادارات، نهادها و جمعی از مردم علی آباد کتول در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسجد جامع علی آباد کتول اظهار کرد: در فتنه بزرگ سال 88، سران فتنه خیانت بزرگی به انقلاب و نظام اسلامی کردند و دست خود را از دست رهبری خارج کردند.

حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی هر تهدیدی که دشمن انجام داد، معادل انقلاب اسلامی و در سطح بالایی بود که اگر برای هر کشور دیگری اتفاق می افتاد، آن کشور سقوط می کرد.

ملک شاهکویی با بیان اینکه دشمن سعی دارد ایام الله ها را از اذهان مردم انقلابی ما پاک کند، اذعان کرد: به طور قطع ایام الله هایی مانند 9 دی و 22 بهمن و... در تاریخ این انقلاب ماندگار است و در قلب و دل مردم آزاده جای دارد.

 وی همچنین با اشاره به خدمات بزرگ شهید سلیمانی به دین اسلام و مسلمانان، از وی به عنوان قهرمانی بین المللی یاد کرده و گفت: همانگونه که حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و عاشورا خط قرمز ماست، مکتب شهید سلیمانی هم خط قرمز ماست. شهید سلیمانی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد. 

ملک شاهکویی ادامه داد: دشمن در حال حاضر، جنگ اقتصادی و جنگ شناختی را در مقابله با انقلاب اسلامی پیگیری می کند که ان شاء الله مردم با هوشیاری، همانند همه ی توطئه های این 43 سال، با مدد الهی از گردنه های هم این امتحان بزرگ هم به سلامتی عبور می کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در ادامه با اشاره تلاش ایادی استکباری برای ایچاد تفرقه و جنگ های مذهبی و طایفه ای میان مردم ایران، تاکید کرد: ما باید با چشمانی باز تحرکات دشمن را زیر نظر داشته باشیم و موضع بجا و درست را به موقع بیان کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید «ان الله یدافع عن الذین امنو ان الله لایحب کل فخار کفورا»، به این معنی که تحقق وعده الهی را خداوند متعال ضمانت کرده است و مادر طول این 43 سال انقلاب اسلامی، بارها و بارها شاهد این تحقق بوده ایم.

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

basirat1

عکس: امین اله منتظری

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه