دستگاه های خدمات رسان علی آباد کتول در نشست با خبرنگاران چه گفتند؟+ تصاویر

اولین نشست خبری جمعی دستگاه های خدمات رسان علی آباد کتول با اصحاب رسانه، به دعوت فرماندار علی آباد کتول و همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با هدف اطلاع رسانی درباره فعالیت‌‌‌‌های انجام شده و پروژه‌‌‌‌های در حال اجرای علی آباد کتول، نشست خبری فرماندار و جمعی از روسای ادارات خدمات رسان با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.
ابراهیم احمدی فرماندار علی آباد کتول در این نشست با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی شفاف و به موقع، نگاه دولت سیزدهم را امید آفرینی عنوان کرد و گفت: تلاش برای تحقق وعده ها و ایجاد امید میان اقشار مختلف جامعه از اهداف دولت آیت الله رییسی است.
وی با اشاره به شاخص‌‌‌‌های توسعه در شهرستان علی آباد کتول، اظهار کرد: اتمام پروژه‌‌‌‌های نیمه تمام و برنامه ریزی جهت جذب سرمایه گذار به منظور اجرای پروژه های بزرگ، از برنامه‌‌‌‌های دولت جدید در این شهرستان است.
میرعرب معاون عمرانی فرماندار علی آباد کتول نیز در این نشست از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 359 پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه ای بیش از 205 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها در مجموع برای 438 نفر اشتغال ایجاد می کنند.
مزیدی رییس اداره مخابرات علی آباد کتول نیز در این نشست گفت: تعداد مشترکان تلفن از 10 نفر در سال 1357 به 60 هزار نفر در سال 1400 رسیده است.
وی در ادامه همچنین از توسعه پورت‌‌‌‌های adsl، طرح های توسعه ای، افزایش فیبر نوری، توسعه کابلی و نصب 8 دکل تقویتی در سطح شهر و روستا‌‌‌‌های تابعه این شهرستان تا پایان سال 1400 خبر داد.
سوخته سرایی رییس اداره منابع آب علی آباد کتول هم از طرح‌‌‌‌های توسعه ای در این شهرستان خبر داد و احداث شبکه‌‌‌‌های اصلی و فرعی سد کبودوال برای تامین آب مود نیاز کشاورزان منطقه، لایروبی رودخانه های شهرستان به طول 230 کیلومتر، دیواره سازی رودخانه ها، نشانه گذاری حریم رودخانه‌‌‌‌ها، افتتاح ساختمان توانمندسازی بانوان و پیگیری تکمیل ساختمان اداره منابع آب را از اقدامات و طرح‌‌‌‌های این اداره در شهرستان علی آباد کتول برشمرد.

neshast1


شکی رییس حمل و نقل و راهداری علی آباد کتول نیز در این نشست گفت: این شهرستان دارای 347 کیلومتر راه شهری و روستایی است که از این متراژ، همه ی راه های شهری و 98 درصد راه‌‌‌‌های روستایی آسفالته هستند و تلاش برای آسفالت 2 درصد باقی مانده ادامه دارد.
شکی همچنین از 4 پروژه در حال اجرای این اداره خبر داد و اظهار کرد: این طرح ها شامل احداث و چهار بانده کردن جاده سنگدوین به ایمر، تعریض جاده کرد آباد، احداث جاده آزاد تپه به پیرواش و احداث جاده سیاه مرزکوه هستند.
فرامرزی رییس اداره راه و شهر سازی هم در این نشست از تکمیل واحد‌‌‌‌های مسکن مهر و آغاز به کار طرح نهضت ملی مسکن در محله نوده خبر داد و افزود: آورده افراد در طرح ملی مسکن 40 میلون تومان است و وام 300 میلیونی با باز پرداخت 20 ساله به افراد تعلق خواهد گرفت.
پلنگی رییس اداره بهزیستی علی آباد کتول هم در گفت و گو با خبرنگاران در این نشست اظهار کرد: 4 هزار و 200 از معلولان شهرستان تحت پوشش این اداره قرار دارند. توانمند سازی معلولان، پرداخت مستمری، کمک به ساخت مسکن معلولین مناطق محرومین از جمله خدمات این اداره به معلولان تحت پوشش خود است.
سوخته سرایی رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان علی آباد کتول نیز در این نشست با اشاره به پروژه‌‌‌‌های عمرانی این اداره، گفت: اقدامات موثری در راستای ساماندهی مصرف آب در این شهرستان و پیشگیری از بحران انجام شده است که از جمله این اقدامات می توان به اتصال مجتمع‌‌‌‌های آب رسانی به یکدیگر در مواقع بحرانی اشاره کرد.
به گزارش زرین نامه؛ فرماندار علی آباد کتول در پایان این نشست خبری، از اصحاب رسانه شهرستان با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.

neshast1

neshast1

neshast1

neshast1

neshast1

neshast1

neshast1

neshast1

neshast1

neshast1

neshast1

 
انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه