همایش شیرخوارگان حسینی اهل سنت علی آبادکتول

حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) کلیددار پایگاه‌های بسیج ترکمن و بلوچ در شهرستان علی آباد کتول است‌. خواهران اهل سنتی که با عشق و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، خواستار تبعیت راه امام خمینی(ره) و تداوم راه شهدا بوده و اقدام به تأسیس پایگاه بسیج با نام‌های مقدس ریحانه النبی، ام النبی، صالحه النبی، راضیه، کوثرالنبی و شهیده ناهید فاتحی کرجوی ترکیبی از بانوان ترکمن و بلوچ کرده است.

به گزارش زرین نامه؛ انس و الفت با محمد رسول الله(ص) و دخت مطهرش فاطمه الزهرا(س) در بین این عزیزان مثل دریایی مواج، موج می زند .آنها با عشق حسین(ع) هم مأنوس اند و در بین اهل سنت حنفی،  عاشورا هم پاس داشته می شود.
آنها در روز عاشورا صدقه می دهند و تبرک پخش می کنند. وقتی افتخار  کلید داری این حوزه و پایگاهها نصیب این خادمه شهدا شد برنامه های متنوع و تاثیرگذاری را برنامه ریزی کردم.به لطف خاندان رسول الله(ص) و کرامت امام حسین(ع) تصمیم گرفتم همایش شیرخوارگان حسینی را در روستای اودک دوجی برگزار کنم.
با فرمانده پایگاه ریحانه النبی همراه شدم و از پایگاه‌های همجوار دعوت کردم.از جایی که مطلع شده بودم قرار است در روستاهای مستعد اهل سنت قرار است از طرف اداره اوقاف و امور خیریه، فاطمیه بنا کنند، برآن شدم متولیان اوقاف را هم در جهت تحقق این هدف دعوت کنم. از هیات رزمندگان شهرستان هم دعوت به همکاری کردم که قرار شد لباس شیرخوارگان علی اصغری را برایمان بیاورند و قدری از بضاعت هیات، کمکمان کنند. خانم قرنجیک با استقبال خیلی عاشقانه، شیر پذیرایی مراسم را به عهده گرفت.
نمازخانه مدرسه شهید محمد کر در اختیار شیرخوارگان حسینی قرار داده شد.
شکل برنامه بسیار زیبا و چشمگیر شد.  حجت الاسلام گنجی مسئول صالحین سپاه نینوا سخنران مراسم شد و قرائت روضه علی اصغر را هم از ایشان خواستیم. مادران با استقبال زیادی از لباس ها، چنان عاشقانه بر تن و پیشانی علی اصغرهایشان می پوشاندند که حتی بچه های بزرگتر هم لباس می طلبیدند و ما هم ناامیدشان نمی کردیم و ورود مهمانان را با استقبال همین بچه هایی که گویی سال‌ها خادم سبزپوش هیآت بودند رقم زدیم.
هنگام خواندن لای لای روضه توان علی اصغر(ع) مادران چنان عاشقانه کودکان خردسال خود را گهواره وار تکان می دادند و زمزمه می کردند که قابل وصف نبود. در این برنامه معنوی کم نظیر که ما به عنوان اولین و گویا آخرین مجریان این همایش در اهل سنت کشور بودیم هنگام توزیع لباس علی اصغر(ع)، هنگامی که فرمانده پایگاه  برادران روستا هم حضور یافت با دخترش امینه که چندین سال اولاددار نشده بود، یک دست لباس را صمیمانه با اشک چشمم به آنها اهدا کردم و دعا کردم که ان شاء الله به زودی نتیجه توسل به حضرت علی اصغر(ع) را ببینید آنها هم خالصانه از ما گرفتند و آرزو  کردند که چندی نگذشت و باب الحوائج کوچک اهل بیت (ع) شفاعت ما را کرد و روسفیدمان کرد و خبر بارداری امینه را شنیدیم.
اینجا بود که تصمیم گرفتم یادداشتی در این زمینه مرقوم کنم تا یادگاری از خدمتم در حوزه حضرت معصومه (س) باقی بماند و شاید سربازی ما در رکاب ولایت، امضا شود.
نگارنده: معصومه آقایی
انتهای پیام/
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه