جشنواره غذای سالم در اودک دوجی

هفته عقیدتی-سیاسی که می شد، احساس بهتری برای پیشنهاد و اجرای برنامه های حوزه مقاومت دارشتم. من در این راه تربیت شدم و باور دارم که نهاد مقدس سپاه و بسیج بر اساس عقیدتی- سیاسی بنا شده است.

به گزارش زرین نامه؛ در همه پایگاه های مقاومت الزاماً یک برنامه بایستی اجرا بشود و این از تدابیر خدمتی در کسوت فرماندهی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) است. پایگاه های اهل تشیع با توجه به قدمت دیرینه خود و اشاره فرمانده حوزه با ارائه جدول پیشنهادی، برنامه های خاص خود را تدوین و هدایت می کنند اعم از نشست های بصیرتی، حضور در نمازجمعه، اردوهای زیارتی، مسابقات احکام و دینی و...اما هدایتگر و مجری برنامه های پایگاه های اهل تسنن به عهده خودمان است.

برنامه جذابی را باید طراحی کنیم تا بتوانیم این هفته مبارک را به آنها خوب معرفی کنیم. باتوجه به نامگذاری هفته عقیدتی براساس شهادت استاد مطهری(ره) و نامگذاری هفته معلّم، دستمان بازتر است و با این عنوان مدرسه شهید سرداری روستای اودک دوجی را در سال 1394 نشان کردم و با فرمانده پایگاه به برنامه ریزی نشستم.

جشنواره غذای سالم در کنار نشست بصیرتی و تقدیر از معلمان مدرسه و در نهایت با خروج مسئولین مدعو مذکّر، بازی زیبای آی گِرَک زنان ترکمن به محفل ما صفایی جانانه بخشید.

حجت الاسلام مظفری معاونت شجره طیبه صالحین در ناحیه با همراهی دهیار و شورای روستا، از جشنواره غذای سالم بازدید کرد و در تجلیل از معلمان و سرگروه های صالحین حضور داشتند.

فرمانده حوزه با افتخارات هادی سیاسی و مربی عقیدتی که عنوان برنامه را هم خطاطی کرده است در نشست پیامبر اعظم (ص) با حضور حلقات صالحین می گوید :" دشمن می خواهد با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به اهداف شوم خود برسد و ما با محوریت بخشیدن به راه پیامبراعظم(ص) و قرآن کریم، وحدتمان را حفظ می کنیم و نیزبا تبعیت از خانم فاطمه زهرا(س)، حجاب و عفتمان را الگوسازی می کنیم.

عقاید ما و سیاست های ملّی-مذهبی ما، معرف هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه و هفته معلّم در کل کشور است". و اینگونه با شور و نشاط و خلاقیت ها می توانیم معرّف این مناسبت های ویژه در بسیج بشویم. مخلَص کلام اینکه، آن روز در اردیبهشت ۱۳۹۴ و اولین سالگرد تاسیس حوزه مقاومت به شورای حوزه،مسئولین،معلمان و بسیجیان پایگاه در بین آن همه غذاهای رنگارنگ و خوشمزه، بسیارخوش گذشت.

5871

5871

5871

5871

نگارنده: معصومه آقایی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه