مقاومت ملت ایران 45 ساله شد/ جهاد تببین سپاه علی‌آبادکتول با 245 برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده بسیج سپاه علی آباد کتول از برگزاری 245 برنامه با محوریت جهاد تبیین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: 45 سال است که مقابل دشمن مبارزه و جهاد می کنیم و نخستین حُسن آن میدان داری برابر ابرقدت هاست.

سرهنگ محمود علیخانی در نشست با خبرنگاران علی آباد کتول به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به نقش آفرینی مردم این شهرستان در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: علی آبادی ها پیش قراولان انقلاب و جبهه های حق علیه باطل در منطقه مازندران و گرگان بودند، به طوری که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، این شهر به عنوان «قم مازندران» و «قم کوچک» تعبیر می شد.
وی با بیان اینکه مردم علی آباد کتول 463 شهید، یک هزار و 546 جانباز و 104 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت: 42 درصد شهدای این شهرستان از میان بسیجیان بودند که نشانه پشتیبانی معنادار مردم علی آبادکتول از انقلاب اسلامی است. 
سرهنگ علیخانی در ادامه اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ بر ما تحمیل شد، ولی ما با اعتقادات خود برای دفاع از ناموس و خاک میهن جنگیدیم، تا جایی که حتی یک وجب از خاک خود را هم به دشمن ندادیم و همین مسأله باعث شد، جنگ تحمیلی بر ما به دفاع مقدس تبدیل شود.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه علی آباد کتول با بیان اینکه هنوز جنگ دشمن با ما تمام نشده، گفت: پس از پیروزی انقلاب، رویکرد دشمن تغییر کرد و جنگ سخت به جنگ نرم، ترکیبی و شناختی تبدیل شد که در آن، اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده و در صدد نفوذ به روح و قلب جوانان ماست.

وی تاکید کرد: امروز جهاد تبیین، بیان دستاورد های نظام و امیدآفرینی در جامعه می‌تواند در پیشگیری از نفوذ دشمن، ایجاد اعتماد به نفس در جامعه و مقابله با حربه های دشمن موثر باشد.

 

 


برگزاری 245 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در علی آباد کتول 
 علیخانی در ادامه از برگزاری 245 برنامه و 43 ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان علی آبادکتول خبر داد و گفت: این برنامه ها با شعار «ما متحدیم» در حال برگزاری است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه علی آباد کتول برگزاری آیین عطرافشانی گلزار شهدا، رژه موتوری، یادواره های شهدا، اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویی و دانش آموزی، اعزام راویان پیشرفت به مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا، زنگ ایثار و مقاومت، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت، نشست صمیمی با جانبازان 70 درصد، دیدار با ایثارگران اهل سنت، پویش همکلاسی مهربان، رزمایش خود محافظتی ویژه ادارات شهرستان و همایش بزرگ دانش آموزی، افتتاح کارگاه خیاطی، کوهپیمایی بانوان و برگزاری مسابقات ورزشی را از ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد.

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه