لزوم تقویت حلقه های صالحین/ مماشات در حفظ باورهای پاک جوانان جایز نیست

امام جمعه علی آباد کتول در دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه علی آباد کتول با تاکید بر لزوم برنامه محوری و تقویت حلقه های صالحین گفت: مماشات در حفظ باورهای پاک جوانان جایز نیست.

به گزارش زرین نامه؛ پاسداران سپاه ناحیه علی آبادکتول با به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
مهدی نژاد در این دیدار با بیان اینکه حمله نظامی آمریکا روی میز است، اما اتفاقی نمی افتد، گفت:   امروز دشمن با جنگ نرم، ترکیبی و شناختی، باورهای مردم و به ویژه جوانان ما را هدف قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه جنگ نرم نوجوانان و جوانان دهه هشتادی ما را درگیر خود کرده، اظهار کرد: امروز دیگر وقت مماشات نیست. اگر دیر اقدام کنیم، روح پاک جوانان خود را از دست می دهیم. لذا با توجه به آغاز سال تحصیلی، باید جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه ها با جدیت بیشتری دنبال شود. 
امام جمعه علی آباد کتول با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدامی فروگذار نیست، تاکید کرد: باید حلقه های صالحین تقویت شوند. محتوای این حلقه ها برای آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان بسیار اثرگذار است.
مهدی نژاد با اشاره به چند دستگی میان اپوزیسیون و مخالفین جمهوری اسلامی، گفت: آن هایی که تا دیروز مخالف جمهوری اسلامی بودند و برای تفرقه افکنی میان مردم ما نقشه می کشیدند، امروز دچار اختلاف شده و در رسانه ها علیه یکدیگر افشاگری می کنند.
امام جمعه علی آبادکتول اذعان کرد: مردم ما همواره با چنگ زدن به ریسمان الهی و پیشتیبانی از ولایت فقیه از سختی ها و توطئه دشمنان پیروزمندانه عبور کرده اند، که همه این ها از الطاف خداوند متعال به مردم گرانقدر ایران اسلامی بوده است.


انتهای پیام/ 
 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه