اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ شهید فهمیده اسوه ایستادگی مقابل استکبار جهانی است

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول از اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: شهید فهمیده اسوه ایستادگی مقابل استکبار جهانی است.

به گزارش زرين نامه، سرهنگ پاسدار محمود علیخانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان در جمع اصحاب رسانه این شهرستان گفت: دانش آموزان در دفاع مقدس نقش ویژه ای داشته و اکنون هم در سنگر علم نقش آفرینی ویژه ای دارند.

علیخانی با اشاره به حمایت های شیطان بزرگ از رژیم صهیونیستی، اظهار کرد:  آمریکا حامی تروریست، نسل کشی و کودک کشی است و حمایت از حقوق بشر برای آنان چیزی جز یک شعار پوشالی نیست.

علیخانی افزود: ۱۳ آبان امسال بخاطر روشن شدن ملت ها از دستان به خون آلوده آمریکا، بسیار ویژه تر از سالهای گذشته است و خبرنگاران در پوشش رسانه ای این راهپیمایی نقش بسزایی خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه در هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: اعزام راهیان نور و راهیان پیشرفت دانش آموزان جز برنامه های شاخص این هفته بوده که باعث ایجاد رویکرد تربیتی و خودباوری در نسل نوجوان میشود .

اعزام راهیان نور و پیشرفت ، برگزاری یادواره شهدای درون مدرسه ای لاله های روشن ، طرح هر مدرسه یک شهید شاخص، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و یادواره شهدای خانگی از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج دانش آموزی در علی آباد کتول است .

 

انتهای خبر/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه